Gå til innhold

Hvordan forbedre lagg i CS:S?

Anbefalte innlegg

:blush: Har hatt problemer nå i det siste vekene .

Har prøvd og spilt CSS. ( på BÆRBAR.

Noen som vet noe som kan gjør lagger mindre/ikke ?

Eller er det på grunn av for dårlig data . :blush:

Jeg har ikke anelse ,

Informasjon om pcen jeg har :

Intel Pentium M Prosessor 740 (1.73GHz/2MB Cache/400MHz FSB*)

15.4-inch WXGA display

512MB of RAM (2 stick configuration)

Intel integrated Media Accelerator 900 graphics card

60GB Hard Drive (5400RPM)

Microsoft Windows XP Home

Dell 1470 Internal Wireless 802.11a/b/g

56Kbps Modem and Integrated Network Card (ethernet)

Dimensions: Height 1.41", Width 14.0", Depth 10.5"

+ 500GB ekstern harddisk(My book)

Edit: Mye bedre og spille nå.

Edit2: hvordan kan jeg spille"store banene" (De_dust , cs_, surf)?

uten lagg?

Eller er det bare at jeg har får dårlig bærbar pc til og spille de mapsene?

Emnetittel som brøt med tre-ords-regelen er endret av moderator

Endret av mongoms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On-Topic: Du gir ikke ut noen form for informasjon som kan hjelpe folk til å finne en løsning på problemet ditt ;)

Hva med f.eks å ta initiativ til å liste opp spesifikasjonene på maskinen?

edit: monogom - stian er ikke et jentenavn (!) (ref: din forrige PM) ;)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Pingen min er rundt 60 .

Men for 2 uker siden kunne jeg spille vanlige maps ,

Jeg kan ikke spille store maps , vet ikke hvorfår .

Tydelig vis for dårlig data .

Men fy maps m.m kunne jeg spille uten noe laggs ..

derfår litt merkelig.

Lenke til kommentar

Dessverre litt vanskelig for meg å si, da jeg ikke aner hva "fy maps" er, eller i det hele tatt er ganske forvirret i henhold til ditt siste innlegg, du får bare belage deg på at / håpe at noen med mer forståelse for dette rotet gidder å hjelpe deg senere.

have a good day.

Lenke til kommentar
Dessverre litt vanskelig for meg å si, da jeg ikke aner hva "fy maps" er, eller i det hele tatt er ganske forvirret i henhold til ditt siste innlegg, du får bare belage deg på at / håpe at noen med mer forståelse for dette rotet gidder å hjelpe deg senere.

have a good day.

7959735[/snapback]

fy maps er en type "baner" i cs, forresten spiller du cs stian89 det er jo tross alt counter-strike forumet :p

Lenke til kommentar

have a good day.

7959735[/snapback]

fy maps er en type "baner" i cs, forresten spiller du cs stian89 det er jo tross alt counter-strike forumet :p

7959853[/snapback]

Spiller nok ikke cs nei :)

Grunnen til at jeg kom over tråden er at jeg så den da den dukket opp under "Ubesvarte innlegg", jamfør lenke over "Mine innlegg".

Lenke til kommentar

have a good day.

7959735[/snapback]

7959853[/snapback]

Hehe, han sa i et annet forum at han hadde spilt cs i 5 min :p

Lenke til kommentar

Hvordan står det til med grafikkinstillingene dine? Alt på bånn? De "store" mapsa du prater om er vel ikke eksempelvis militia og dust? Disse mapsa er laget med HDR (High Dynamic Range) teknologi som vil gi deg helvete og vel så det på den maskinen du beskriver. Det med at fy_* maps funker har noe med det lave detaljnivået i de fleste hjemmemekka maps å gjøre.

Alt i alt er triksene få og greie:

All grafikk på bunn. Alt av AA/AF av, HDR av og fargedybde ned på 16-bit. V-sync er også fyfy, men bortsett fra det går det an å prøve seg fram hva oppløsning og detaljer angår.

Videre veit jeg ikke om det finnes utgaver av HDR banene som ikke er HDR? Isåfall ville jeg tatt for meg dem med en gang.

Hvilken fps føler du at du kan slå deg til ro med forresten?

Lenke til kommentar
Hvordan står det til med grafikkinstillingene dine? Alt på bånn? De "store" mapsa du prater om er vel ikke eksempelvis militia og dust? Disse mapsa er laget med HDR (High Dynamic Range) teknologi som vil gi deg helvete og vel så det på den maskinen du beskriver. Det med at fy_* maps funker har noe med det lave detaljnivået i de fleste hjemmemekka maps å gjøre.

Alt i alt er triksene få og greie:

All grafikk på bunn. Alt av AA/AF av, HDR av og fargedybde ned på 16-bit. V-sync er også fyfy, men bortsett fra det går det an å prøve seg fram hva oppløsning og detaljer angår.

Videre veit jeg ikke om det finnes utgaver av HDR banene som ikke er HDR? Isåfall ville jeg tatt for meg dem med en gang.

Hvilken fps føler du at du kan slå deg til ro med forresten?

7962979[/snapback]

Takk. Men går fremdeles ikke å spille De_dust , Cs_havana .. osv ..

Men takk

Lenke til kommentar
Det var HDR bretta ja..!  :roll:

Da er grafikkløsningen din rett og slett for svak. Lite som hjelper på de bretta da er jeg redd.

7964747[/snapback]

:yes:

Så da går det and og kjøpe nytt grafikkkort? vist det er det som er grunnen ?

:hmm::)

Lenke til kommentar
Har det samme problemet på den ene pc'n min.. Den eneste surf mapen som virker på den, er surf_skyworld..

7965694[/snapback]

Prøvde og joine De_dust 2 idag etter jeg prøvde det de har foreslott at jeg skulle gjøre .

Men var forferdelig lagging.

Har ikke prøvd skyworld og sett om den lagger.

Men er et problem jeg vil løse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...