KKake Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Har en gammel IDE-disk her, kanskje jeg skal sette inn den og prøve, hverfall inntil jeg får IDE til S-ATA tingen min. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er jo en mulighet. Men jeg kan ikke forstå noe annet en at det er mulig å finne SATA diskene for så å installere operativsystemet der. Men det har jeg aldri funnet ut av ... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Hmmm... Nå har jeg fått tak i en IDE disk og har Windows på den, men finner ikke driverene jeg må instalere for at den skal finne S-ATA diskene, noen som kan hjelpe (var en tideligere i tråden her som at de skulle instaleres via OS)? Har funnet siden med drivere for hovedkortet mitt, men finner ikke driveren... (HK er et MS-6788 865PE Neo2-V) http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=612&kind=1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 BUMP! Fjortentegn Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har du prøvd og høyreklikke på Min Datamaskin for så å ta behandle? Der kan du finne de forskjellige S-ATA diskene. Du må også kanskje ha et eget program for å finne diskene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå