Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC starter ikke etter flytting til nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Har seriøst et stort problem her :hm: , fikk nytt kabinett, skjermkort, harddisk, ram og DVD-brenner her i går, men etter at jeg flyttet delene over i det ny kabinettet funker ikke PCen lengre, den vil rett og slett ikke starte,når jeg trykker inn av/på knappen går prosessorvifta rundt èn gang, før den stopper igjen, hva kan være problemet, vil helst bruke PC`en min i vinterferien, siden jeg skulle få en kompis på besøk, og da skulle vi ha et lite lan. :cry:

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Kanskje det er derfor ja, er ikke noe mellom kabinettet og HK, skal sjekke i morgen/senere.

7958996[/snapback]

Det var noe jeg og gjorde feil når jeg bydge en PC her tidligere. Til opplysning så er det de gullfargede skruene som du kan skru nye skruer nedi igjen som skal bak hovedkortet... :)

Lenke til kommentar
Hmm... Kanskje det er derfor ja, er ikke noe mellom kabinettet og HK, skal sjekke i morgen/senere.

7958996[/snapback]

Det var noe jeg og gjorde feil når jeg bydge en PC her tidligere. Til opplysning så er det de gullfargede skruene som du kan skru nye skruer nedi igjen som skal bak hovedkortet... :)

7959003[/snapback]

Ok, takk, håper det funker da :)

Lenke til kommentar

Hmmm... Nå funker PC`n fint, men den finner ikke hardiskene, vet hva feilen, og det er det at før noen kom med idèen om å sette på de skruene mellom HK og kabinettet trodde jeg at feilene var et annet sted, så jeg tok ut og inn batteriet på HK`et, og da slettet jeg SATA-driverne på HK`et, og HD`ene er S-ATA, men jeg finner ikke de driverne jeg trenger, noen som kan finne de for meg?

Lenke til kommentar
hmm.... hvordan har det seg da at HK`et ikke finner S-ATA Diskene mine?

7964100[/snapback]

Det sjer ikke hos meg heller. Jeg må bruke de gamle IDE diskene til og ha operativsystemet på. Grunnen til dt har jeg aldri skjønt...

Men det finnes sikkert en mulighet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...