Gå til innhold

Stasjonær PC - Valg av komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen gang vurdert å prøve og lete/google litt selv?

Hvorfor ikke kjøpe den routeren som HilRam anbefalte?

Jeg ville kjøpt det Foxconn kortet siden det er det billigste . Eneste forskjellen er bundle.

Lenke til kommentar

Sindre jeg må også få lov til å si det: ER LOV Å GOOGLE selv også!

Fortsetter du med tankegangen at det alltid finnes noe bedre får du aldri pc, punktum. Foxconn er nok billig fordi nethsop nettopp har tatt inn merket og vil introdusere det til flest mulig på kortest mulig tid, få foxcoon "husvarmt".

En liten konklusjon: ER ikke store forskjellen i dag på ulike produsentere av skjermkort osv...bare velg deg ut noen, les noen reviews og gå for det!!

Lenke til kommentar

Geeez, skal vi hjelpe deg med å velge farge også, nå! :roll:

Sindre -please please still relevante spørsmål dersom du vil ha hjelp. Om Gun metal er en fin farge eller ikke er da noe som er subjektivt og individuelt! Kan du ikke lese litt tester av kabinetter på internett, da?

Ett google-søk på P182 + test brakte meg HIT på mindre enn 30 sekunder. Faktisk kortere tid enn det tok deg å skrive forrige post.

Kanskje du skulle prøve å søke litt selv også?

Lenke til kommentar

Sorry hvis det virket som at jeg spurte om fargen var fin eller ikke!

Kanskje jeg formulerte setningen litt feil...

Jeg lurte på om Gun Metal er vanlig svart eller om den er lysere eller hva den er. På bildene synes jeg den ser ganske svart ut, men hadde vært greit å sett den i virkeligheten. Se spørsmålet mitt er egentlig om hvilken farge Gun Metal er. Kunne de ikke bare kalt den grå eller svart liksom...

Lenke til kommentar

Litt sånn farge ja.. Sånn matt svart. Men er P182 så stor forbedring at det er verdt en hundrelapp ekstra og litt mindre svart farge?

Forresten, et ordentlig bilde av kabinettet: 6493.jpg

Synes det ser veldig svart ut jeg. Og det er bra for min del. Kanskje jeg går for P182 istedetfor du.

Lenke til kommentar
Men er P182 så stor forbedring at det er verdt en hundrelapp ekstra og litt mindre svart farge?

8600534[/snapback]

Du er ikke tilfeldigvis fra Sunnmøre? :hmm:

*Snu på hundrelappen, ja*

Kroner en, kroner to, kroner tre, kroner fir osv. :whistle:

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...