sindrejibb Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 BUMP, BUMP! Ingen som kan svare på det med minne? Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 BUMP, BUMP! Ingen som kan svare på det med minne? 8248705[/snapback] Det oppsettet du har valgt er helt ok, ingen grunn til å forandre på noen ting som helst der du....Jeg har et Logitech UltraX Media Desktop som jeg fornøyd med, det er helt flatt og helt musestille. Mus: Logitech G7... Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg egentlig har bestemt meg for mus, Intellimouse 3.0. Den ser fin ut og har fått veldig mye skryt. Men ikke noe annet minne på netshop som jeg burde valgt da? De har jo billigere minnebrikker som kanskje tilogmed er bedre? Og ville jeg hatt noe nytte av enda mer ram enn 2GB? Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Tror jeg egentlig har bestemt meg for mus, Intellimouse 3.0. Den ser fin ut og har fått veldig mye skryt. Men ikke noe annet minne på netshop som jeg burde valgt da? De har jo billigere minnebrikker som kanskje tilogmed er bedre? Og ville jeg hatt noe nytte av enda mer ram enn 2GB? 8248971[/snapback] Som sagt så er oppsettet ok, bare kjøp det du . 2 gb holder til det meste, hvis du ikke skal drive med videoredigering. Personlig har jeg alltid brukt minne fra Corsair, men det betyr ikke at andre leverandører er noe dårligere. Jeg ville ikke hatt noen problemer med det oppsettet der. Endret 27. mars 2007 av sjarken Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg driver med videoredigering Det er mye det PCen kommer til å brukes til. Og jeg vet at oppsettet er OK, men er det noe som kan bli bedre? Tror nemlig jeg har sett noe minne på netshop.no som er minst like bra som det jeg har valgt og billigere! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 BUMP! Se min forrige post. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Prøver å bumpe igjen jeg, ingen som kan svare på det med minne? Jeg skal ha Vista 32-bit og driver med videoredigering. *Bør jeg ha mer minne enn et 2GB-sett? *Hvilket minne gir mest for pengene til dags dato? Det jeg har i handlekurven er dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=62946 Endret 29. mars 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 BUMP, BUMP, BUMP! Sorry for bumping men begynner å bli utålmodig! Snart PC-kjøp nå og intet svar! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Herregud da mann, folk har sagt oppsettet er BRA! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, ser det, og vet det. Men kunne ikke noe blitt bedre? Og har ikke fått noe svar på det med minne. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det kan nesten ikke bli bedre til den prisen. Kjøp den PC'n der og jeg er sikker på at du vil bli fornøyd. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Så bra. Har sendt forespørsel om tilbud til netshop nå, så vi får håpe på en go'-pris! Takk for all hjelpa ihvertfall! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bare kjøp den, flott opsett. Men jeg kan si deg at netshop ikke gir deg rabatter, har handlet der for nesten 30K i år. Og jeg har ikke fått fem flate øre i rabatt Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Da har jeg vært i kontakt med netshop og fått DETTE + eske/emballasje + produksjon og testing av PC til 18.632,- Dette var litt mer enn det jeg hadde tenkt å bruke på PC, så er det noe jeg kunne kuttet ned på? Men dette er vel et veldig bra oppsett.. Hva synes dere? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Reagerer på to ting: Hovedkort og OEM-Vista. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hvorfor reagerer du på det? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvorfor reagerer du på det? 8349593[/snapback] OEM = potensielle problemer knyttet opp mot hardware-bytte. Hovedkort: På Intel-plattformen er chipset fra Intel et bedre valg enn et fra nVIDIA grunnet bedre kompabilitet og driftssikkerhet (ifølge min erfaring). Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg kommer ikke til å skifte ut en dritt i PCen likevel, så OEM lønner seg nok for meg:P Jeg skal ikke åpne kabinettet en eneste gang jeg. Ang. HK har jeg fått anbefalt dette framfor både Asus P5B-E og Plus-utgaven. Ser også at andre har fått anbefalt dette HKet. Og selv om det støtter SLI trenger jeg visst ikke å ha skjermkort i SLI. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 650i SLI kortet er dønnstabilt, slapp helt av Broren min har det samme, null problemer... Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det er nettopp det alle andre har sagt også. Men hva er det første jeg burde kutta ned på hvis jeg vil litt ned i pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå