Gå til innhold

Stasjonær PC - Valg av komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BUMP, BUMP! Ingen som kan svare på det med minne?

8248705[/snapback]

Det oppsettet du har valgt er helt ok, ingen grunn til å forandre på noen ting som helst der du....Jeg har et Logitech UltraX Media Desktop som jeg fornøyd med, det er helt flatt og helt musestille. Mus: Logitech G7...

Lenke til kommentar

Tror jeg egentlig har bestemt meg for mus, Intellimouse 3.0. Den ser fin ut og har fått veldig mye skryt.

Men ikke noe annet minne på netshop som jeg burde valgt da? De har jo billigere minnebrikker som kanskje tilogmed er bedre? Og ville jeg hatt noe nytte av enda mer ram enn 2GB?

Lenke til kommentar
Tror jeg egentlig har bestemt meg for mus, Intellimouse 3.0. Den ser fin ut og har fått veldig mye skryt.

Men ikke noe annet minne på netshop som jeg burde valgt da? De har jo billigere minnebrikker som kanskje tilogmed er bedre? Og ville jeg hatt noe nytte av enda mer ram enn 2GB?

8248971[/snapback]

Som sagt så er oppsettet ok, bare kjøp det du :) . 2 gb holder til det meste, hvis du ikke skal drive med videoredigering. Personlig har jeg alltid brukt minne fra Corsair, men det betyr ikke at andre leverandører er noe dårligere. Jeg ville ikke hatt noen problemer med det oppsettet der.

Endret av sjarken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor reagerer du på det?

8349593[/snapback]

OEM = potensielle problemer knyttet opp mot hardware-bytte.

Hovedkort: På Intel-plattformen er chipset fra Intel et bedre valg enn et fra nVIDIA grunnet bedre kompabilitet og driftssikkerhet (ifølge min erfaring).

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å skifte ut en dritt i PCen likevel, så OEM lønner seg nok for meg:P Jeg skal ikke åpne kabinettet en eneste gang jeg.

Ang. HK har jeg fått anbefalt dette framfor både Asus P5B-E og Plus-utgaven. Ser også at andre har fått anbefalt dette HKet. Og selv om det støtter SLI trenger jeg visst ikke å ha skjermkort i SLI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...