Gå til innhold

Stasjonær PC - Valg av komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvilket kort var det du fikk tak i nå?

8000784[/snapback]

MSI 975X Platinum PowerUp Edition kjøpte jeg på demovare til 750. Et meget godt kjøp, vil jeg si. Har jo foråvidt sagt det i en tidligere post at jeg valgte dette kortet på nytt fordi jeg fant det så billig på demovare.

Lenke til kommentar

Nei, er ikke helt sikker på det kortet. Ta heller en titt på dette kortet, som er et Audigy 4. Audigy SE er et avstumpet kort som ikke har samme kvalitet som et fullverdig Audigy-kort. På maskinen jeg bruker til å spille musikk, film osv bruker jeg et Audigy 2 ZS, og synes det fungerer veldig bra. Hvis du går inn på min profil, så står også stereoanlegget jeg bruker til denne maskinen. Da kan du selv tenke deg hvor jeg vil.

Lenke til kommentar

Nåja, han var vel bare veldig uheldig, tenker jeg. Men det blir vel Seagate på meg. De har fått så mye skryt. Er ganske fornøyd med oppsettet nå jeg, men gjerne kom med flere kommentarer.

Det er vel mest tilbehøret som er vanskelig nå. Skjerm, har tenkt meg widescreen og synes Samsung Syncmaster 226BW ser sinnsykt fin ut! Får også mye skryt. Også aner jeg ikke tastatur og mus. Mus har jeg sett litt på G5 og MX518, har MX700 selv og synes den er veldig god i hånda. Tastatur derimot jeg har ikke peiling på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...