sindrejibb Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Og hvilket kort var det du fikk tak i nå? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og hvilket kort var det du fikk tak i nå? 8000784[/snapback] MSI 975X Platinum PowerUp Edition kjøpte jeg på demovare til 750. Et meget godt kjøp, vil jeg si. Har jo foråvidt sagt det i en tidligere post at jeg valgte dette kortet på nytt fordi jeg fant det så billig på demovare. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ok. Men da tror jeg jeg fortsatt står på Asus P5N-E SLI. Jeg får vel ikke tak i det kortet som demovare jeg og. Forresten, har det noe for seg med dedikert lydkort for meg? Noen som sier det integrerte på P5N-E SLI er ganske dårlig. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Absolutt, det har noe for seg. Skal jeg ha en multimedia-maskini der lyden er viktig, er dedikerte lydkort standard. Se om du får tak i et brukt Audigy 2 eller Audigy 4. De skal du kunne få tak i for en billig penge, og de gir god lyd. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Hva med dette: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41994 ? Vil ikke bruke så veldig mye mer på PCen enn jeg har til nå. Så vil ikke ha så altfor dyrt. Forresten, noen som vil hjelpe til noe mer med tilbehøret? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nei, er ikke helt sikker på det kortet. Ta heller en titt på dette kortet, som er et Audigy 4. Audigy SE er et avstumpet kort som ikke har samme kvalitet som et fullverdig Audigy-kort. På maskinen jeg bruker til å spille musikk, film osv bruker jeg et Audigy 2 ZS, og synes det fungerer veldig bra. Hvis du går inn på min profil, så står også stereoanlegget jeg bruker til denne maskinen. Da kan du selv tenke deg hvor jeg vil. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Men det Audigy 4 kortet har de ikke på netshop. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Men det Audigy 4 kortet har de ikke på netshop. 8001893[/snapback] Nei, det er sant. Og det er litt synd. Det er bare det at Audigy SE knapt er bedre enn et integrert lydkort. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Skal jeg heller bare bruke det integrerte eller? Eller er det sånn skikkelig ille? Sånn mobiltelefon-lyd liksom? Bruker jo forresten integrert nå, og det funker jo fint. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 synes oppsettet ser ganske greit ut eg ^^, Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke vurder å kjøp Samsung HD.... to kompiser av meg har kjøpt en nylig,.... og begge ble ødelagt i løpet av noen dager..... Han ene kompisen måtte faktisk riste på HDen for å få ut filene sine Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Nåja, han var vel bare veldig uheldig, tenker jeg. Men det blir vel Seagate på meg. De har fått så mye skryt. Er ganske fornøyd med oppsettet nå jeg, men gjerne kom med flere kommentarer. Det er vel mest tilbehøret som er vanskelig nå. Skjerm, har tenkt meg widescreen og synes Samsung Syncmaster 226BW ser sinnsykt fin ut! Får også mye skryt. Også aner jeg ikke tastatur og mus. Mus har jeg sett litt på G5 og MX518, har MX700 selv og synes den er veldig god i hånda. Tastatur derimot jeg har ikke peiling på. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Bumpetibumpibump! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ingen som vil hjelpe litt? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ååå, må jeg begynne å bumpe igjen? Vær så snill og svar, noen! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har forslag til mus og tastatur? Har sett på settet MX5000 som inkluderer både tastatur og mus. Har også sett på MX518 som er veldig god og et tastatur, f.eks. Logitech Ultra X Flat. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Sett på et helt enkelt KeyTronic tastatur? De ser ganske stilige ut, tenker da på KT1000 i svart utførelse. Det er et godt tastatur, helt standard uten mikk og er ganske billig. Det varer lenge også. Et slikt tastatur kan vare i mange år. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Men har netshop dette tastaturet da? Evt. kan jeg skaffe det på mamoz, da det er i byen. Men bestiller helst fra netshop. Men som sagt, mamoz er en mulighet. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Bump, bump... Vet ikke helt når PCen blir kjøpt... Hvis den f.eks. blir kjøpt om 1 mnd, er det noe jeg burde ha skifta ut før jeg kjøper da? Og lurer fortsatt på den med tastatur og mus. Og hvilken Windows-versjon forsåvidt. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ser nå at netshop har fått masse nytt minne. Er det jeg har valgt fortsatt det beste? Burde jeg kanskje hatt enda mer enn 2GB ram? Men jeg skal jo ha Vista 32-bit, så er jo begrensninger på hvor mye jeg kan ha og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå