mattjin Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Temperaturen på CPU er HØY til å være idle! 30-40C er fint. Ellers ser det helt greit ut. For å få den stillere kan du skru ned hastigheten på viftene eller legge inn støyisolerende matter. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Hva skal jeg gjøre for å få ned tempen på CPU da? Ny CPU kjøler eneste løsninga? Må jeg skifte sånn pasta også da? Det kan jeg ikke ihvertfall. Skru ned hastigheten på viftene=varmere. Tror det er støyisolerende matter i kabinettet. P182. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ny CPU kjøler er nok den beste løsningen ja.. regner med at du har den veldig bråkete STOCK kjøleren? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ja. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 BUUUUUUUMP! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 BUUUUUUUMP! 9530937[/snapback] er du ikke ferdig med denne posten enda? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Nei, les hva jeg har spurt om! Spør bare her så slipper jeg å lage ny. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, les hva jeg har spurt om! Spør bare her så slipper jeg å lage ny. 9543433[/snapback] ok. Du kan prøve å få så god luftflyt som mulig i kabinettet med å kjøpe noen gode vifter som flytter mye luft men støyer lite, Noctua sine er ypperlige der. I tillegg må du rydde vekk litt kabler osv. men netshop pleier å vere flinke til å rydde så regner med at ditt ikke er så gale? Men skal du forandre temps veldig mye på cpu er det ikke noe annet enn å kjøpe ny cpu kjøler viss du ikke vil begynne å klokke ned slik at du kan sette ned volt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå