Gå til innhold

Stasjonær PC - Valg av komponenter

Anbefalte innlegg

OK, takk for hjelpa. Jeg valgte Club3D 8800GTS 320MB-kortet som kosta 2 295,-. Ikke overklokka. Det var et av de få som var på lager, og det OC-kortet tok visst ganske så lang tid å skaffe. Så det var perfekt, og nå står det "Plukkliste" på statusen hos Netshop. Gleder meg!

9324134[/snapback]

tror du blir fornøyd ;) lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er den sendt fra Netshop i Oslo til Trondheim med servicepakke!

Noen som vet hvor lang tid det tar? Er vel liten sjans for å ha den her i morra?

De hadde visst hatt noe problemer med minnet osv. men det er vel ordna nå som det er sendt :p

God juuul!

9350171[/snapback]

da venter vi til du gir tilbakemelding på service hos netshop og tilbakemelding på pc'n så kan vi be en moderator stenge denne tråden en gang for alle :)

Lenke til kommentar
Det står fortsatt 19.26 Innlevert postterminal.

Det betyr vel at den kommer vel ikke idag, eller?

9354669[/snapback]

det tviler jeg på ja. Så vidt jeg vet skal den innom omlastningsterminalen i bergen og? Så du kan håpe at den kommer på Mandag evt. Tysdag neste uke.

Lenke til kommentar
Hva har den i Bergen å gjøre når den skal Oslo-Tr.heim?

Står fortsatt det samme, så da skjer det vel ikke noe i helga.

9356838[/snapback]

jeg bor i Årdal, sogn og fjordane. De gangene jeg har bestilt fra oslo har den måttet innom omlastningsterminalen i BERGEN for så å bli sendt viderer hit. Alså, den blir sendt rett forbi her for å nå omlastningsterminalen. Det er slik det foregår. Om det kun er en omlastningsterminal i norge vet jeg ikke, men hvis det kun er 1 skal den innom Bergen ja.

Lenke til kommentar
Lurer fortsatt på det ovenfor.

Men pakken min er registrert på omlastingsterminalen i Trondheim kl. 12 idag. Er det sjans for at jeg kan hente den på postkontoret idag?

9369437[/snapback]

det vet jeg ikke..om den blir sendt videre i dag og den ankommer der den skal så kan du det, men du kan ikke hente den i omlastningsterminalen.

Lenke til kommentar

Da sitter jeg på ny-pcen, herlig :p

Frontdekseltet eller hva jeg skal kalle det på kabinettet var litt ødelagt. Det som fester det til resten av kabinettet hadde brukket av osv. Så netshop sender meg et nytt frontdeksel med kabler, så trenger jeg bare å plugge kablene inn i HKet. Ellers ser alt ut til å fungere fint.

Litt tregt å overføre fra den eksterne harddisken til PCen, men det går vel sakte men sikkert.

EDIT: Core 2 Quad Q6600.. Stepping? G0!

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror det er slik at de har klokket ned minnet til 667 MHz for at det skal funke, de hadde visst hatt litt problemet med minnet.

PCen er ikke stille nok til å kunne ha den på på soverommet om natta.

Temperaturer (celsius):

HK: 45

CPU: 44

CPU kjerne 1: 51

CPU kjerne 2: 51

CPU kjerne 3: 48

CPU kjerne 4: 48

GPU: 54

GPU diode: 64

GPU minne: 53

GPU omgivelse: 50

Målt IDLE med EVEREST U.E.

Kjørte en stresstest på CPUen hvor temperaturer kom oppi 65-70 grader.

--

Hvordan er temperaturene?

Hva kan jeg gjøre for å få PCen stille nok til å stå på soverommet om natta? Om jeg skrur ned kabinett-vifta inni PCen til 50% kanskje, er den nok stille nok, men da blir det ganske varmt inni der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...