Gå til innhold

Stasjonær PC - Valg av komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle delene er på lager unntatt skjermkortet. Det har også antatt leveringstid 22. som er litt lenge til. Vil jeg merke stor forskjell på det jeg har valgt som er klokka, og et annet et hvis noe annet skjermkort kommer inn på lager før?

9279071[/snapback]

jeg ville gått for XFX GeForce 8800GTS 320MB istedenfor, lite å spare men den er på lager og du vil merke liten eller omtrent ingen forskjel :)

Lenke til kommentar

OK, får vel være litt tålmodighet. Skulle bare så gjerne hatt den før skolen begynner! :p

Skal brukes til surfing, musikk, film, videoredigering, bilderedigering. Egentlig alt mulig. Kanskje jeg prøver et spill også ved en anledning. Så mitt krav er at den bør takle det meste greit..

Lenke til kommentar
OK, får vel være litt tålmodighet. Skulle bare så gjerne hatt den før skolen begynner! :p

Skal brukes til surfing, musikk, film, videoredigering, bilderedigering. Egentlig alt mulig. Kanskje jeg prøver et spill også ved en anledning. Så mitt krav er at den bør takle det meste greit..

9289769[/snapback]

hvilken skjerm var det og hva slags video/bilderedigeringsprogram bruker du?

Lenke til kommentar
Akkurat hvor kult det ser ut bryr jeg meg lie om, da det skal inni et kabinett :p

Også har jeg vel egentlig ikke tenkt å klokke.

Men selv om det står Ubekreftet 21-08-2007, kan det komme inn når som helst? Sånn at det kan komme både i morra og om 2 uker?

9295710[/snapback]

det betyr tidligst 21.august, men det kan og drøye ut fleire veker etter det

Lenke til kommentar
Da, siden ingen andre skjermkort er på lager, tror jeg jeg skifter til MSI sitt overklokka-kort istedet, hvor det står "Fjernlager 1-3 dager".

9304226[/snapback]

okei, da gjör du det. Men jeg sier bare at du vil ikke merke forskjel. Men men :)

EDIT: svenskt tastatur :!:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Er det svenskt? :O

Jeg vil ikke merke forskjell nei, men når ingen av dem er på lager likevel, kan jeg vel likegodt bestille OC-versjonen.

EDIT: Herregud, der var jeg dum. DU skrev med svenskt tastatur, ja. Trodde tastaturet jeg hadde bestilt var med svensk layout, jeg :p Det er vel vanlig norsk layout på tastaturet jeg har bestilt, Logitech UltraXTM?

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar
Er det svenskt? :O

Jeg vil ikke merke forskjell nei, men når ingen av dem er på lager likevel, kan jeg vel likegodt bestille OC-versjonen.

EDIT: Herregud, der var jeg dum. DU skrev med svenskt tastatur, ja. Trodde tastaturet jeg hadde bestilt var med svensk layout, jeg :p Det er vel vanlig norsk layout på tastaturet jeg har bestilt, Logitech UltraXTM?

9304419[/snapback]

ja er det :p

hehe, satt på ett hotell i sverige da jeg skrev posten :)

Lenke til kommentar

OK, takk for hjelpa. Jeg valgte Club3D 8800GTS 320MB-kortet som kosta 2 295,-. Ikke overklokka. Det var et av de få som var på lager, og det OC-kortet tok visst ganske så lang tid å skaffe. Så det var perfekt, og nå står det "Plukkliste" på statusen hos Netshop. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...