sindrejibb Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Alle delene er på lager unntatt skjermkortet. Det har også antatt leveringstid 22. som er litt lenge til. Vil jeg merke stor forskjell på det jeg har valgt som er klokka, og et annet et hvis noe annet skjermkort kommer inn på lager før? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Alle delene er på lager unntatt skjermkortet. Det har også antatt leveringstid 22. som er litt lenge til. Vil jeg merke stor forskjell på det jeg har valgt som er klokka, og et annet et hvis noe annet skjermkort kommer inn på lager før? 9279071[/snapback] jeg ville gått for XFX GeForce 8800GTS 320MB istedenfor, lite å spare men den er på lager og du vil merke liten eller omtrent ingen forskjel Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Er flere enige i det? I følge denne testen tjener du litt på å kjøpe OC-versjonen. Endret 14. august 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Eller skal jeg velge MSI sitt OC-kort som er på fjernlager? Vanskelig dette... Vil gjerne ha så fort som mulig, men mest for pengene også! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 altså, nå verken hukser jeg eller gidder å finne det igjen ettersom det er blitt ganske så mange sider i denne posten, men hva skal pc'en brukes til? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Litt tålmodighet skader aldri. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 OK, får vel være litt tålmodighet. Skulle bare så gjerne hatt den før skolen begynner! Skal brukes til surfing, musikk, film, videoredigering, bilderedigering. Egentlig alt mulig. Kanskje jeg prøver et spill også ved en anledning. Så mitt krav er at den bør takle det meste greit.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 OK, får vel være litt tålmodighet. Skulle bare så gjerne hatt den før skolen begynner! Skal brukes til surfing, musikk, film, videoredigering, bilderedigering. Egentlig alt mulig. Kanskje jeg prøver et spill også ved en anledning. Så mitt krav er at den bør takle det meste greit.. 9289769[/snapback] hvilken skjerm var det og hva slags video/bilderedigeringsprogram bruker du? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW Bruker Premiere Pro og Photoshop for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW Bruker Premiere Pro og Photoshop for øyeblikket. 9292379[/snapback] med ditt bruk, du vil ikke legge merke til forskjellen på de to skjermkortene Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 du trenger ikke 8gb ram.. :S Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ok, da får vi se hva jeg gjør da. Geisner: Nei, jeg vet det. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 åh, så ut som om du hadde det, sikkert bare jeg som tok feil.. ;D Gå for Xfx sitt kort, det ser kulere ut, og det er kjempe lett å klokke det til samme hastighet som OC versionen.. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Akkurat hvor kult det ser ut bryr jeg meg lie om, da det skal inni et kabinett Også har jeg vel egentlig ikke tenkt å klokke. Men selv om det står Ubekreftet 21-08-2007, kan det komme inn når som helst? Sånn at det kan komme både i morra og om 2 uker? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Akkurat hvor kult det ser ut bryr jeg meg lie om, da det skal inni et kabinett Også har jeg vel egentlig ikke tenkt å klokke. Men selv om det står Ubekreftet 21-08-2007, kan det komme inn når som helst? Sånn at det kan komme både i morra og om 2 uker? 9295710[/snapback] det betyr tidligst 21.august, men det kan og drøye ut fleire veker etter det Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Da, siden ingen andre skjermkort er på lager, tror jeg jeg skifter til MSI sitt overklokka-kort istedet, hvor det står "Fjernlager 1-3 dager". Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Da, siden ingen andre skjermkort er på lager, tror jeg jeg skifter til MSI sitt overklokka-kort istedet, hvor det står "Fjernlager 1-3 dager". 9304226[/snapback] okei, da gjör du det. Men jeg sier bare at du vil ikke merke forskjel. Men men EDIT: svenskt tastatur :!: Endret 17. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Er det svenskt? :O Jeg vil ikke merke forskjell nei, men når ingen av dem er på lager likevel, kan jeg vel likegodt bestille OC-versjonen. EDIT: Herregud, der var jeg dum. DU skrev med svenskt tastatur, ja. Trodde tastaturet jeg hadde bestilt var med svensk layout, jeg Det er vel vanlig norsk layout på tastaturet jeg har bestilt, Logitech UltraXTM? Endret 17. august 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det svenskt? :O Jeg vil ikke merke forskjell nei, men når ingen av dem er på lager likevel, kan jeg vel likegodt bestille OC-versjonen. EDIT: Herregud, der var jeg dum. DU skrev med svenskt tastatur, ja. Trodde tastaturet jeg hadde bestilt var med svensk layout, jeg Det er vel vanlig norsk layout på tastaturet jeg har bestilt, Logitech UltraXTM? 9304419[/snapback] ja er det hehe, satt på ett hotell i sverige da jeg skrev posten Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 OK, takk for hjelpa. Jeg valgte Club3D 8800GTS 320MB-kortet som kosta 2 295,-. Ikke overklokka. Det var et av de få som var på lager, og det OC-kortet tok visst ganske så lang tid å skaffe. Så det var perfekt, og nå står det "Plukkliste" på statusen hos Netshop. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå