<Iversen> Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 b0r vel få nok av sms og telefonnummer på det vertfall. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 det er et poeng i å skille personlige kontakter og minnekort du tar ut for å overføre noe på en venns pc eller lignende. hver gang man må ha mer minne må man bytte sim da? hvor kommer det sterke ønsket om å integrere alt mulig fra? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Interessant, men ikke banebrytende. Hvis det kortet kan puttes inn i en MMC slot på mobilen, og når forbrukerne skal overføre data via minnekortleser, betyr det da at forbrukeren ikke kan ringe ut, da sim-kortet ligger i minnekortleseren. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Og så er det nok flere feil på minnekort lesere i mobiler enn i sim kort lesere. Nei, ha det slik det er nå sier nå jeg. Men at det vil komme noen smarte løsninger på det med sim kortet tror jeg nok ja. Men denne er ikke tingen. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Spennende! Er flott for de telefonene som ikke har minnekort støtte. F.eks Nokia 6101, som har tragisk lite minne. Er det noen som vet prisen på sim- kortet? Er litt å vente, men folk klarer nok det.. Endret 17. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Da jeg leste ingressen, trodde jeg Samsung var dumme. Med overføringshastigheten på SIM kort, ville det tatt sinnsykt lang tid å lagre noe på kortet.. Å bruke MMC-korttype er derimot ikke dumt.. Da blir overføringshastigheten høy nok.. Tror derimot ikke dette er så bra som Samsung skal ha det til. For det første er det ingenting spesielt med SIM kortet.. Det finnes 512 eller 1024 MB SIM kort, og 1 GB er ikke så mye. Hvis mobiltelefonen skal brukes til multimedia, så er 1 GB for lite. Gi meg noe nytt og revolusjonerende! (ikke lek Neonode ). For det andre, så vil det nok oppstå en del problemer med at SIM kortet ikke bare kan puttes inn og ut som et minnekort.. For da forsvinner jo mobiltelefonfunksjonene! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Vel, det vil i hvert fall gjøre kontaktoverføring litt enklere for de som ikke er videre glade i SyncMl og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg