iernie Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) ---Fjernet--- Takk! Endret 20. mars 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Meget bra! Falt så absolutt i smak. Har du jobbet lenge med vektorisering? For flere tilbakemeldinger anbefaler jeg deg enten å opprette en ny tråd, eller få denne tråden flyttet til kategorien visuell kreativitet. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg prøvde å finne et forum for digital kunst, men fant det ikke. Derfor postet jeg her. Takk for linken til Visuell Kreativitet forumet. Takk for kommentar! Som sagt er dette mitt første vektor bilde, så jeg har nok bare såvidt begynt med vektorisering. Men da oppretter jeg nytt emne i Visuell Kreativitet. Takk! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kategoriene her er veldig uoversiktlige, så det er meget forståelig. Men forsett med det arbeidet der. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Dette emnet har vist blitt flyttet over hit. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fine bilder! Likte best "Jack". Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Oj, det var utrolig stilige bilder. Særlig Jack falt i smak, ca hvor lang tid tar det å lage noe sånt? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Tipper på at jeg brukte noe imellom 30 minutter til mot en times tid. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Wow! Drit bra! Driver selv å forsker litt på vektor. Har lyst til å lære det, men er veldig nybegynner Jeg kan photoshop, men illustrator er jeg dårlig i. Er det Illustrator du bruker eller? Hvordan fikk du til det hvite bak blomsten og rammen på "jack"? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg ble ikke like imponert. I hvertfall ikke av Jack. Man bruker ikke en halvtime-time på slike vektor-bilder uten å bruke LiveTrace... Tør jeg tippe at du har brukt det? Eller så er du bare vanvittig rask, og jobber i lydens hastighet... Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Word up, jævla fet bilde av Jack Skellington:) Lenke til kommentar
iernie Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Oi.. trodde denne tråden var død... Da var det ingenting å glede seg over folkens. Ja, jeg brukte LiveTrace. Trodde det var en selvfølge. Min feil. Da er det ingen vits i å synes bildene er bra. Da kommer jeg ikke til å poste et bilde til her laget i vektor før jeg har tegnet en selv. Driver faktisk alerede å eksperimenterer med det. Ja, det er Illustrator jeg brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå