leojohan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Morn, dette kan meget sannsynlig være en minnefeil. Jeg anbefaler deg å google 'memtest86', laste det ned, brenne det ut på en cd, og boote fra den cd'en og kjøre minnetesten. Den vil mest sannsynlig kunne fortelle deg om det er det som er feilen. Microsoft opplyser om at andre feilkilder ved denne feilen kan være en ny scanner, o.l. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 MS support HER. Kan hjelpe om du forteller litt mer om maskinen. Noen forslag: Oppdater drivere, legg inn et nytt antivirus og kjør full scan, sjekk for spyware. Kanskje om praktisk legge inn OS på nytt. Kanskje kjøre en memtest86. Lenke til kommentar
leojohan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Nå fant jeg feilen. Avast antivirus. Bare å avinstallere det så skjedde det ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå