Feltherre Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hei Jeg sitter nå og prøver å formatere pcen,men har støtt på et overasskende problem,når jeg booter fra Cden og den blå skjermen kommer fram,så får jeg melding om at "Setup did not find any hard-disk drivers innstalled in your computer" ? Jeg har prøvd forskjellige kombinasjoner på boot device,men finner det ikke ut av det. Håper noen kan hjelpe meg her Takker for svar. Endret 17. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Les SATA guide, om installering og driver på floppy. Mulig det er der problemet ligger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204514 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Les SATA guide, om installering og driver på floppy. Mulig det er der problemet ligger.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204514 7959998[/snapback] Takk skal du ha,skal se på denne. Håper noen andre vet noe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har hatt samme problem, men hårek har svart på det. På hovedkort CD-en din, ligger det en driver for SATA/SATAII/SCSI/RAID (avhengig av hva du har problemer med) Denne må du kopiere på den diskett, og sette inn etter at installasjons-cd-en har bootet. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har hatt samme problem, men hårek har svart på det.På hovedkort CD-en din, ligger det en driver for SATA/SATAII/SCSI/RAID (avhengig av hva du har problemer med) Denne må du kopiere på den diskett, og sette inn etter at installasjons-cd-en har bootet. 7962919[/snapback] Okay,men er det mulig å få tak i driver uten CD,siden jeg tror at jeg ikke har CD? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp, sjekk siden til produsenten av hovedkortet ditt Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 det er sata disker. og cd'n du bruker er for gammel (lettere sagt den har ikke driverne for harddiskene dine) jeg har samme problem. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp, sjekk siden til produsenten av hovedkortet ditt 7963337[/snapback] Greit prøver det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå