Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkort, klikka! HJELP!

Anbefalte innlegg

Dersom du har avbrutt en windows-installasjon, må du installere den på nytt. En halvveis installert windows er dømt til å gå til helvete. Hvis du ikke har begynt å installere windows på nytt i det hele tatt, kan dy bare følge guiden til Beej80, så vil alt fungere optimalt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen :)

Har du noe viktig på C: (Den windows er installert på) i det hele tatt ?

Ser at dette er gått fra å bli "Problemer med windows" til "Problemer med installasjon av Windows".

Siden du svarte at du var usikker på om du hadde formatert harddisken før du startet ny installasjon av windows XP, så regner jeg med at det ikke er gjort. Så dersom det ikke er noe forferdelig viktig på C: som du vil beholde er det beste du kan gjøre å formatere harddisken og prøve en helt "ren" installasjon.

Vet at windows 95/98 hadde en tendens til å beholde en del fra eldre installasjoner når man installerte på nytt over de. Vet ikke om dette er tilfellet med XP da jeg alltid har foretatt såkalte rene installasjoner.

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Out of range kommer under installasjonen? Hmm... :hmm:

Ikke kall meg dust forresten... Hadde du vært i nærheten av å være i stand til å forklare hva du hadde problemer med littt tidligere, kunne du fått lov til å slenge med leppa. Eller ikke.

Uansett: "Out of range" under installasjonen skjønner jeg ikke helt hva kan komme av, i hvert fall ikke dersom det skal ha noen sammenheng med instillinger knyttet til skjerm/skjermkort. Det høres mer ut som problemer med installasjonen (korrupt), dersom det ikke faktisk er en hardwarefeil, men det har jeg vanskelig for å tro, basert på beskrivelsene dine av hendeslen.

Lenke til kommentar
Out of range kommer under installasjonen? Hmm...  :hmm:

Ikke kall meg dust forresten... Hadde du vært i nærheten av å være i stand til å forklare hva du hadde problemer med littt tidligere, kunne du fått lov til å slenge med leppa. Eller ikke.

Uansett: "Out of range" under installasjonen skjønner jeg ikke helt hva kan komme av, i hvert fall ikke dersom det skal ha noen sammenheng med instillinger knyttet til skjerm/skjermkort. Det høres mer ut som problemer med installasjonen (korrupt), dersom det ikke faktisk er en hardwarefeil, men det har jeg vanskelig for å tro, basert på beskrivelsene dine av hendeslen.

7960295[/snapback]

kan du ringe meg imorra...?

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Jeg ber også at alle holder en litt lettere tone videre i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...