fjelheim Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vet egentlig ikke hvor jeg skal poste dette, men jeg prøver meg her. Jeg har tenkt til å bygge et skap til PS3. Siden jeg regner med å bruke en god del timer på dette er det kanskje smart å begynne å planlegge dette nå ;:-) Skapet skal jeg ha for å først og fremst briefe med ps3'n når jeg kjøper den den 23. mars og for å være 100% sikker på å ikke overopphete den. PS3'n skal ha en slik: http://search.stores.ebay.com/Gaming-Syste...0099876QQsofpZ0 Bare uten Playstation 3 logoen kuttet ut. Jeg skal så få et firma, Velle Produktutvikling til å lage meg en Logo med en kul font hvor det skal stå: Chuck Norris, Jon Tunheims Ps3. I separate linjer, seff. Skapet skal ha lys, da jeg vil spille med alt lys i rommet slått av. Men helst en konsentrert lysstråle, så kun logoen blir opplyst (F. eks en spot., eller neon). Logoen skal ha hvit skrift. Skapet må ha utgang til HDMI, lydkabel, strømkabel og ikke være en hindring for trådløse tastatur, mus, bluetooth eller wifi. Og Selvfølgelig må det gå an å putte i disker, memorycards o.g. Skapet skal også ha nok vifter, regner med å kjøpe 3-4 stillegående vifter fra www.microplex.no. Men viftene må kunne gå på 12v, siden jeg ikke har noe hovedkort å koble dem til. Eller kunne gå til en viftestyrer som går på 12v. Har nok av transformatorer, så det blir inget problem. Er det noen som har noen ideèr, forslag til løsninger, nyttige linker, tips om materialer, strøm, vifter etc? Hjelp ville blitt godt tatt i mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå