JarleW Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Lysets hastighet. (Ca. 300.000+ km/s) [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-12-05 10:06 ] Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Viss du lure på dette pga. radionett i fra INO eller ein anna leverandør da er det veldig lav ping (30-50 i CS) i spill på den nye radioteknologien, (lisensiert) men viss det er 2,4ghz (gammal) da kan der vere 60-100 Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg vurderer å bestille radionett fra H-nett. jeg sendte dem en mail og spurte om hvordan det ligger ann med responstider, og den som svarte sa at det hvertfall duger til spill... nå bør man jo ta det en selger sier med en liten klype salt... noen synspunkter? veit ikke om dem bruker den gamle eller nye teknologien det var snakk om. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg vurderer å bestille radionett fra H-nett. jeg sendte dem en mail og spurte om hvordan det ligger ann med responstider, og den som svarte sa at det hvertfall duger til spill... nå bør man jo ta det en selger sier med en liten klype salt... noen synspunkter? veit ikke om dem bruker den gamle eller nye teknologien det var snakk om. De har og adsl om du bur i rogaland, der som telenor ikke vil bygge ut enda vil eg tro er grunnen http://www.hesbynett.no bygger ut på disse områdene. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Her på hw.no er vi VELDIG nøyaktige! Radiobølger går 299,792,458 meter per sekund...jeg målte det selv på en varm sommerdag langt oppe i fjellet... Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 saken er at telenor har bygd ut, men at jeg bor for langt unna til å kunne få adsl. merkelig nok er det sentralen min, og ikke jeg som ligger for langt utpå vidda :o men sånn er nå det. noen som har erfaring med responstider på radionett? vil det lagge når man spiller (eks. Counter-strike). ikke at jeg egentlig spiller vanvittig mye da.. men det er jo kjekt å kunne når man først skaffer seg bredbånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Her på hw.no er vi VELDIG nøyaktige!Radiobølger går 299,792,458 meter per sekund...jeg målte det selv på en varm sommerdag langt oppe i fjellet... Yeah right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå