Gå til innhold

overklokking av gForce2 Pro

MeG^

Anbefalte innlegg

heisann

lure på ein ting her nå det gjelder overklokking ov eit Asus gForce2 Pro 64DDR.

hvilken type vifte skal eg bytte den orginale ut med?? har eg rett at Blue-Orb er en av de beste??

skal også har RAM-sink på, men der vet jeg hva jeg skal ha. Tenker meg at jeg skal kjøpe dette på Microplex.no

Lurer også på kva for eit tweak prog. eg skal bruke. holde det med den som følgte med kortet eller er den litt it dårligeste laget??

håper på skikklige svar.

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-21 00:32, MeG^ skrev:

heisann

lure på ein ting her nå det gjelder overklokking ov eit Asus gForce2 Pro 64DDR.

hvilken type vifte skal eg bytte den orginale ut med?? har eg rett at Blue-Orb er en av de beste??

skal også har RAM-sink på, men der vet jeg hva jeg skal ha. Tenker meg at jeg skal kjøpe dette på Microplex.no

Lurer også på kva for eit tweak prog. eg skal bruke. holde det med den som følgte med kortet eller er den litt it dårligeste laget??

håper på skikklige svar.

:smile:

Blueorb fungerer fint den, men den er nok ikke det beste du får.. en gammel cpu vifte gjør tingen :smile: men jeg har hatt god erfaring med blueorb..

Orginal vifta er nok for dårlig ja!

Husk å ta på ramsinks på ALLE ramma.. de bak også hvis det er det..

Til tweakprog kan du velge å enten bruke referansedriverene fra nvidia eller et eksternt program. til dette vil jeg anbefalle powerstrip.

Å overklokke direkte med referansedriverene er enklest.. bare å legge inn en reg-fil så kommer det opp en ny meny på instillingene av kortet, jeg har allerede sendt deg reg fila på e-mail :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...