Gå til innhold

kan jeg ha sli med 2 forskjelige skjermkort

froZZo

Anbefalte innlegg

jeg har xfx 7900gt520m

det jeg lurer på da er om jeg kan ta asus-geforce osv 7900gt og bruke den i sli?

Har hørt no sånt at med de gamle driverne så funka det ikke men med de nye så funka det.

er dete sant?

håper dere kan svare på spørsmålet mit.

jeg har ikke så mye peiling på sli og har prøvd og lett lit etter svar på spørsmålet mit, men er ikke så enkelt å finne det gitt.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette har vært oppe i andre tråder, og det er mulig, så lenge de har samme kjerne. Det eneste du bør tenke på er at begge kortene vil klokke seg ned til samme hastighet, så har du et fabrikkoverklokket kort og et kort som kjører på litt lavere klokkehastigheter, så vil det som er overklokket klokke seg ned til normalt nivå.

Lenke til kommentar
Ja, dette har vært oppe i andre tråder, og det er mulig, så lenge de har samme kjerne. Det eneste du bør tenke på er at begge kortene vil klokke seg ned til samme hastighet, så har du et fabrikkoverklokket kort og et kort som kjører på litt lavere klokkehastigheter, så vil det som er overklokket klokke seg ned til normalt nivå.

7958401[/snapback]

er det lik kjerne på alle 7900gt.

Lenke til kommentar

7958401[/snapback]

er det lik kjerne på alle 7900gt.

7958438[/snapback]

Ja vet det, bare informerte...... Uansett, de kortene er ikke like, de har litt forskjellig BIOS, siden det ene er fabrikkoverklokket, men det skal ikke ha noe å si. Og det kan være mer enn klistremerket som skiller to kort, som ved første øyekast ser like ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...