Gå til innhold

AmpedSnowboarding - Mystisk...

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det første Amped som kom med Xbox imponerte meg faktisk ein del husker eg. Derimot det pisset eg prøvde demoen av på Xbox 360 gjorde meg kvalm.

7958515[/snapback]

Enig med det du sier om Amped 1, spilte det mye selv på boxen.

Var mye terping i det spillet, men også en genial følelse når man faktisk klarte å få inn sinnsyk komboen.

Amped 3 er et helt annen type spill, mye mer arcade og med haugvis med "hipe" videoer og sinnsyke (med tanke på innhold ikke vanskelighetsgrad) utfordringer.

En del av både videoene og handlingen må bare sees ! :fun:

Tror jeg fant det til 199,- på playx eller noe, absolutt verd det i alle fall!

Lenke til kommentar
Det første Amped som kom med Xbox imponerte meg faktisk ein del husker eg. Derimot det pisset eg prøvde demoen av på Xbox 360 gjorde meg kvalm.

7958515[/snapback]

Enig med det du sier om Amped 1, spilte det mye selv på boxen.

Var mye terping i det spillet, men også en genial følelse når man faktisk klarte å få inn sinnsyk komboen.

Amped 3 er et helt annen type spill, mye mer arcade og med haugvis med "hipe" videoer og sinnsyke (med tanke på innhold ikke vanskelighetsgrad) utfordringer.

En del av både videoene og handlingen må bare sees ! :fun:

Tror jeg fant det til 199,- på playx eller noe, absolutt verd det i alle fall!

7958593[/snapback]

Hehe, enig! Veldig underholdene spill, men alt for arcade. Synd hvis ingen tar over skuta og lager Amped 4 :cry:

Lenke til kommentar

7958515[/snapback]

Ja, det siste utskuddet i serien fokuserte kanskje for mye på "mainstream" markedet, med mer stil, istedet for bra gameplay. Synes Amped 2 var perfekt. Spesielt med Live. Finnes faktisk de som spiller det enda, spilte det senest for noen måneder siden, selv.

Amped 1 var også utrolig bra, og veldig vanskelig.

EDIT: Forresten; Er det bare jeg som synes Amped 2 hadde sinnsykt bra grafikk for sin tid?

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

7958515[/snapback]

Ja, det siste utskuddet i serien fokuserte kanskje for mye på "mainstream" markedet, med mer stil, istedet for bra gameplay. Synes Amped 2 var perfekt. Spesielt med Live. Finnes faktisk de som spiller det enda, spilte det senest for noen måneder siden, selv.

Amped 1 var også utrolig bra, og veldig vanskelig.

EDIT: Forresten; Er det bare jeg som synes Amped 2 hadde sinnsykt bra grafikk for sin tid?

7958940[/snapback]

Amped 2 var helt fantastisk. Utolig bra måte de hadde fått til ferdighetsprogresjonen på det spillet og man følte virkelig at man ble bedre og bedre. Det var rett og slett herlig når man begynte å få til fetere og fetere triks.

Grafikken var også meget meget bra ja..

Amped 3 derimot prøvde jeg bare demoen av og ga vel opp etter 10-15min.. Var altfor likt SSX plutselig og SSX er ikke min stil :thumbdown:

Lenke til kommentar
Amped 2 var helt fantastisk. Utolig bra måte de hadde fått til ferdighetsprogresjonen på det spillet og man følte virkelig at man ble bedre og bedre. Det var rett og slett herlig når man begynte å få til fetere og fetere triks.

7959397[/snapback]

Ja, det at man får stilpoeng gjør at man må litt teft og ferdighet for å klare å få så mye poeng som mulig, pluss at det ser jo mye bedre ut. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei ER HELT ENIG MED MARTIN :D

AMPED2 er mitt favoritt spill! det er det beste spillet noensinne lagd og da jeg fikk amped 3 ble jeg bare lei meg! noe så teit som det har jeg alldri spilt! det var crap!

da 1rn kom så syntes jeg det var drit fett og da 2rn kom ble jeg super stooka! da amped3 kom ble det plutselig dommedag :(

men håper det kommer en amped4 som er mer lik 2rn! det kan godt være enda mer realistisk og håper de tar med snowskating delen igjen :D jeg kjører det selv og det er drit gøy :thumbup:

Lenke til kommentar

synes egentlig at alle amped spillene virket jævla dårlige de første timene jeg spilte dem spesielt 3eren, men jeg har alltid digga dem etterhvert da, må bli vant til dem først :)må si jeg savner kontrollen som var på toern og grafikken faktisk. :cry:

Endret av larshaugli18
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Amped 2 er konge, desverre finner jeg ikke mitt amped 2 lenger, men ett spill som er verdt å prøve er Transworld Snowboarding.

Synes nesten det er enda bedre enn Amped2, prøver å finne det på nett så jeg kan kjøpe det, men finner det ikke.

Noen tips til hvor jeg finner Transworld Snowboarding spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg krysser fingrene for at noen lager et godt og realistisk snowboardspill, synes Amped 3 var helt ok, men det har trolig sammenheng med at det ikke har kommet mange snowboardspill på PC.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Tror faktisk jeg har det liggende i en skuff. :tease: Det var vel et av de få spillene jeg tok vare på når jeg gikk over til 360.

Jeg spillte ikke Amped 3 mye jeg heller, synes 1 og 2 var best. Husker jeg også fikk over all musikken fra 1 og 2 til mp3 CD-er jeg hadde i bilen. MyG på full guffe. :D Det var muligens 1 ting jeg ble lei i nr 1, og det var de hersens snømennene som sto gjemt rundt om mens de sang og skrek etter deg. Får håpe det kommer en 4'er, men da mere som nr 1 og 2 :)

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg har det liggende i en skuff. :tease: Det var vel et av de få spillene jeg tok vare på når jeg gikk over til 360.

Jeg spillte ikke Amped 3 mye jeg heller, synes 1 og 2 var best. Husker jeg også fikk over all musikken fra 1 og 2 til mp3 CD-er jeg hadde i bilen. MyG på full guffe. :D Det var muligens 1 ting jeg ble lei i nr 1, og det var de hersens snømennene som sto gjemt rundt om mens de sang og skrek etter deg. Får håpe det kommer en 4'er, men da mere som nr 1 og 2 :)

lyst til å muligens selge det?

hvordan fikk du over sangene til mp3?

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Amped 1 og 2, men likte nr 3 en stund helt til jeg kom til de andre "fjellene". Hva er poenget, liksom? Det står bakpå boksen at det skal være syv fjell, eller noe sånt. Det er pisspreik. Det er bare ett, kanskje to. Resten er en liten løype som tar noen få minutter å kjøre ned uten noe særlig av interesse eller mulighet for å utforske. Skuffende.

Noen som vet om SSX kommer til xboksen? Jeg vil gjerne ha et nytt SSX3. ;)

Lenke til kommentar

Det første Amped spillet var som en åpenbaring for meg.

Nr 2 i rekken var litt skuffende, men det klingte fremdeles i ørene min.

Når jeg testet demoen til det tredje spillet derimot måtte jeg nesten kaste meg ned i senga å gråte.

Håper VIRKELIG de tar og lager "Amped 1,5"!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...