Gå til innhold

Problemer med brenning - Error

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du har valgt DVD i Nero Express, og ikke CD-R/RW? Jeg har versjon 6, og der velger man i en drop-down-liste om man skal brenne til CD eller til DVD.

Hvis CD er valgt i Nero Express og du legger en DVD-plate i brenneren, da vil du få feilmelding.

Geir A.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du har valgt DVD i Nero Express, og ikke CD-R/RW?  Jeg har versjon 6, og der velger man i en drop-down-liste om man skal brenne til CD eller til DVD.

Hvis CD er valgt i Nero Express og du legger en DVD-plate i brenneren, da vil du få feilmelding.

Geir A.

7971305[/snapback]

Er ganske sikker, det står at den feiler når den skal kjøre ''Disc at Once'' Hva nå en det er.

Lenke til kommentar

Det var lenge siden jeg hadde brenningsproblemer sist, må ha vært i tiden da Nero 5 ikke var helt kompatibel med min NEC. Men jag husker at jag aldrig har fått det til med "Disc at once". Prøv på vanlig måte for å se. Funker det ikke da heller, prøv å bytt plater til noe mer med kvalitet. ALternativt kan du jo lage en ISO- eller NRG-image å siden brenne imagen med DVD-decrypter som aldrig har feilet for meg.

Alternativt kan du forsøke deg på en firmware oppgradering av brenneren, har lest at noen har problem med sin NEC 25xx.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke kan slå av ''Dish at once''

Den brennemetoden er lukket, så jeg kan ikke endre på den, så da er jeg jo dømt til å feiles.

7979601[/snapback]

Det høres merkelig ut og ukjent for meg. Det hadde vært litt lettere om du sa noe om hva det er du prøver å brenne... ISO/NRG filer? Data, musikk. Ellers må du vel bytte brennerprogram...

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke kan slå av ''Dish at once''

Den brennemetoden er lukket, så jeg kan ikke endre på den, så da er jeg jo dømt til å feiles.

7979601[/snapback]

Det høres merkelig ut og ukjent for meg. Det hadde vært litt lettere om du sa noe om hva det er du prøver å brenne... ISO/NRG filer? Data, musikk. Ellers må du vel bytte brennerprogram...

7983690[/snapback]

Hva som helst egentlig, men jeg har prøvd forskjellige filer og det feiles på alle.

Syns da Nero er pålitlig, og jeg har prøvd andre, samme feilen der.

Eneste forskjellen fra før; er at jeg har noen andre cder og har formatert pcen siden sist jeg brente noe.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ha prøvd på å bytte til andre plater i første omgang bare for å se om det er der problemet ligger.

I andre omgang kunne du jo prøve å sette deg inn i Nero da jeg aldri har sett at man ikke kan slå av "disc at once". På min Nero versjon (den seneste), er det i hvert fall mulig.

Noen flere råd har jeg ikke å gi

Lenke til kommentar

Ja, syns det er litt rart. Jeg klarer nemlig å velge mellom Track-at-Once og Dish-at-once når jeg skal brenne CD. Men ikke på DVD.

Men jeg tror jeg har funnet problemet, det står at DVDrommen takler alle format (nesten) så DVD-R skulle fungere, men jeg har jo bare brukt DVD+R til nå.

Tror jeg kan bare bruke DVD+R.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...