Gilbeline Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Dette er absolutt ikke mitt felt, så flytt gjerne tråden hit og dit ettersom det passer Hvertfall! Jeg måtte formatere pc'n for to dager siden. Jeg har lastet ned en flokk med drivere, og får beskjed om å gjøre følgende (med skjermdriveren): Control Panel - Display - Settings - Advanced - Monitor - Properties - Update driver. Alt jeg får er dette: Kan noen hjelpe meg videre? Hilsen en liten 'Gilbeline' Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Gilbeline Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Hei! Jeg har nVidia GeForce 7800 GTX. Tror jeg... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har du hentet driveren på Nvidia sine sider? http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
Gilbeline Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Laster ned nå. Det beste jeg fant var Graphics Driver - GeForce and TNT - Windows XP / 2000, håper den passer! Lenke til kommentar
Gilbeline Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Javisst! Nu ble alt så meget bedre! Tusen takk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå