Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Flashe/ODB Tuning av VW 1,9 tdi 2001 mod

aaandy

Anbefalte innlegg

Heisann !

Har en 1,9 Tdi 115 hk passat 2001, og Kunne tenke meg noe mere "futt" i den, og lurer derfor på om det er noen som vet hva jeg trenger, og hvor jeg kan få tak sakene, utenom bærbar pc for å flashe den med ny software via diagnoseporten.

Ellers så er forslag hjertelig velkommne

Mvh:

aaandy

Endret av aaandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste du kan gjøre er å flashe ny software i hjernen. OptiCan har forhandlere i Norge - se på siden vår.

Du får omtrent 30hk og 60nm mer i bilen. Noe som alene gir den en "ny bil".

7962078[/snapback]

Var inne og kikket litt på siden, lastet ned "OptiCan Flasher version 4.02", når jeg åpnet programmet ser det ut for meg som om det skal være mulig og "lese ut" den softwaren som ligger i ECU`n, stemmer det ?

Det kan vel sikkert være lurt å ha den orginale softwaren om det blir aktuellt å selge bilen til noen som ikke er interesert i å ha den "tunet" ?

Er det mulig og bruke software fra andre produsenter med "OptiCan Flasher version 4.02" ?

Mener og på at jeg har lest at det er mulig å "Flashe" inn et tuning oppsett i tillegg til det orginale der det er mulig og switche mellom programmene ved hjelp av cruise controllen ?

Hvor får jeg tak i kabel for å koble sammen pc og diagnoseport ?

Mvh:

aaandy

Endret av aaandy
Lenke til kommentar
Var inne og kikket litt på siden, lastet ned "OptiCan Flasher version 4.02", når jeg åpnet programmet ser det ut for meg som om det skal være mulig og "lese ut" den softwaren som ligger i ECU`n, stemmer det ?

Det kan vel sikkert være lurt å ha den orginale softwaren om det blir aktuellt å selge bilen til noen som ikke er interesert i å ha den "tunet" ?

Er det mulig og bruke software fra andre produsenter med "OptiCan Flasher version 4.02" ?

Mener og på at jeg har lest at det er mulig å "Flashe" inn et tuning oppsett i tillegg til det orginale der det er mulig og switche mellom programmene ved hjelp av cruise controllen ?

Hvor får jeg tak i kabel for å koble sammen pc og diagnoseport ?

Mvh:

aaandy

7962763[/snapback]

Hei Andy

Ja, våre forhandlere i Norge leser ut og tar vare på original software fra bilen din. Den kan legges tilbake når det måtte passe deg som eier av bilen. Vårt system OptiCan er ikke et gjør det selv system. Vi selger flasher systemet kun til forhandlere/tuenre som så gjør jobben for bileierne. Boksen er dyrt og slik vi ser det, det beste og sikreste på markedet idag (noe også andre konkurrenter nå ser....)

Sjekk sidene for Downloads, så vil du finne hvor vi har forhandlere i Norge som kan flashe ny software for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...