Gå til innhold

IT Avisen gir terningkast 5 til Crackdown

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

er "ferdig" med Crackdown nå, men alle gangsterne er borte, så enkelte achievements får jeg ikke gjort.... er det noe måte og få dem tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er "ferdig" med Crackdown nå, men alle gangsterne er borte, så enkelte achievements får jeg ikke gjort.... er det noe måte og få dem tilbake?

8011123[/snapback]

Du kan jo fremdeles hoppe inn i noen annens by! Ellers tror jeg du kan ta "Time Trials", siden bossene kommer tilbake da. Tror jeg, ihvertfall. :hmm:

Lenke til kommentar
Lagt merke til at det finnes skikkelig reklame i spillet? Jeg hoppa forbi et svært skilt, å la merke til at det var reklame for den nye "Dodge Nitro" på det! Mangen er jo imot reklame i spill, men jeg syns det er litt stilig. Sikter du på skiltet ser du hvem som holder de forskjellige første plassene på de forskjellige "Timetrial`ene".

Nå vet ikke jeg om dette er noe alle vet, men syns det va litt artig! :)

8010865[/snapback]

Har sett noe reklame for musikk-artistene enest. Trodde resten var oppfunnet, som på True Crime. Hvordan får du se leaderboards, sier du? Sikter på skiltet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

8011123[/snapback]

Du kan jo fremdeles hoppe inn i noen annens by! Ellers tror jeg du kan ta "Time Trials", siden bossene kommer tilbake da. Tror jeg, ihvertfall. :hmm:

8011191[/snapback]

i noen annens by... hva mener du?

som det er nå er hele landet renset for gangstere

Lenke til kommentar

8011123[/snapback]

Du kan bare ta "Crimes on" når du velger Campagn i main menu.

Lenke til kommentar
i noen annens by... hva mener du?

som det er nå er hele landet renset for gangstere

8011283[/snapback]

Hvis du spiller co-op med noen som ikke er ferdig med spilelt (Han må hoste da), så kan du fighte gjengene hans. Det blir lagret på din karakter alt du gjør likevel, så.

Nice find, DarkerGlow

Lenke til kommentar

8011123[/snapback]

Toggle Crime On/Off

Eliminate the Los Muertos, Volk, and Shai-Gen on any difficulty to unlock the ability to turn on or off the respawning enemies in their respective districts from the game start up screen.

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/930144.html ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...