Landeplagen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Er det fullt på 4 stjerner? Jeg mener å huske at jeg klarte å skaffe meg 3 stjerner på bare demoen.. Kanskje det er jeg som husker feil nå. Er det tilfeldig hva disse grønne kulene utvikler? Når man f.eks. har opgradert seg helt på jumping skills oppgraderer man andre ting med disse grønne boblene? 8005592[/snapback] Han hjelpern sier at "your agility skill is at its peak" når du får fire, men jeg har hørt at du får en strek til eller noe sånt hvis du klarer å få den opp enda mer. Det går sakte oppover nå, da! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 oki, de fleste springer ræva av seg for å levle opp, men hva skjer etter det? ta en og en boss etterhverandre? Som virker som er akkurat like dan, bare litt andre bygg de står i. Hva gjør du når du har fått maks på alle ferdighetene? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Fikk mitt en dag før release jeg også Har tatt alle bossene, alle skilsa har 4 stjerner bortsett fra driving skills som har 3 stjerner, jeg har 182 hidden orbs og 477vanlige å snart blir det flere Endret 26. februar 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Som du skriver så er dette ett spill jeg kommer til å la gli mellom fingrene! Det er alt for lite krevende og alt for kort! Latterlig enkelt å få maks skills, noe som er en uting. Neeeeei jeg får vel spare pengene til ei bløyte i helga Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fikk mitt en dag før release jeg også Har bare siste bossen igjen, alle skilsa har 4 stjerner bortsett fra driving skills som har 3 stjerner, jeg har 115 hidden orbs og 441 vanlige å snart blir det flere 8005773[/snapback] nerd! nei da Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fikk mitt en dag før release jeg også Har bare siste bossen igjen, alle skilsa har 4 stjerner bortsett fra driving skills som har 3 stjerner, jeg har 115 hidden orbs og 441 vanlige å snart blir det flere 8005773[/snapback] nerd! nei da 8005800[/snapback] Hehe ja ikke sant :!: Har spilt i 14 timer nå da så man kan vel godt kalle meg nerd. hehe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hehe, jeg har bare 3 stjerner på Agility, resten tror jeg ikke jeg har en stjerne på engang Spilte det sikkert 5-6 timer igår Crackdown Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Et dritspill .... jeg kjeder meg ihjæææææææl i sånne spill. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva gjør du når du har fått maks på alle ferdighetene? 8005768[/snapback] - Achievements (+sub-achievements) - Jukeboxen - Dumpster-surfing - Stunts - Opprør med en venn - Generelt kødde rundt - Finne på noe - Stå på taket og kast ting på folk. ( ) Her handler det altså om å finne på egen moro med det man har. Jeg og Bundy er flinke til det, synes jeg. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva gjør du når du har fått maks på alle ferdighetene? 8005768[/snapback] - Achievements (+sub-achievements) - Jukeboxen - Dumpster-surfing - Stunts - Opprør med en venn - Generelt kødde rundt - Finne på noe - Stå på taket og kast ting på folk. ( ) Her handler det altså om å finne på egen moro med det man har. Jeg og Bundy er flinke til det, synes jeg. 8007603[/snapback] Ja skjønner dette. Men vi snakker veldig begrenset morro! Der er ingen onlinebit som du kan bruke god tid på. Det er liksom slutt på morroa når alle bossene og du har 4 stjerner. Dette gidder jeg rett og slett ikke bruke 500 spenn på. Greit nok det er sikkert morro så lenge det varer, men da låner jeg det heller når en kompis er gått lei. Noe som ikke er så mange dagene til virker det som. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva gjør du når du har fått maks på alle ferdighetene? 8005768[/snapback] - Achievements (+sub-achievements) - Jukeboxen - Dumpster-surfing - Stunts - Opprør med en venn - Generelt kødde rundt - Finne på noe - Stå på taket og kast ting på folk. ( ) Her handler det altså om å finne på egen moro med det man har. Jeg og Bundy er flinke til det, synes jeg. 8007603[/snapback] Ja skjønner dette. Men vi snakker veldig begrenset morro! Der er ingen onlinebit som du kan bruke god tid på. Det er liksom slutt på morroa når alle bossene og du har 4 stjerner. Dette gidder jeg rett og slett ikke bruke 500 spenn på. Greit nok det er sikkert morro så lenge det varer, men da låner jeg det heller når en kompis er gått lei. Noe som ikke er så mange dagene til virker det som. Mvh -Shaft- 8008895[/snapback] Skjønner den der.. Litt kjipt hvis det går for fort å få fullt på alle ferdighetene.. Men jeg har nå kost meg i timesvis allerede bare på en begrenset demo jeg.. Og spillet er bestilt så nå er det ingen vei tilbake. De bossene tror jeg nesten ikke jeg gidder bry meg om. Ikke tatt mer enn en til nå på demoen og han tok jeg fordi jeg tilfeldigvis datt ned på han når jeg hoppet etter en agility orb Tror jeg kan løpe rundt i flere timer jeg og bare hoppe. Digger den hoppinga Sitter uansett hjemme hver kveld for tiden med dårlig rygg så trenger ett spill med morro singleplayer nå siden det er altfor sjeldent at godgutta samler seg for Gears.. Pengene bryr jeg meg lite om. Kaster bort 500kr rett som det er på ting som gir mye mindre morro enn det her. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hadde det vært så åpenlyst at spillet dør ut etter en så liten stund, hadde heller ikke spillet hamstret inn så gode karakterer fra så og si alle som anmelder det. Da mener jeg heller at det er en smak sak, og at det er fantasien din setter grenser. Vis et spill holder ut lenger en 15 timer, så har du allerede valuta for pengene, siden dette faktisk er en del i dag. Jeg er for meg at crackdown holder ut en del lenger en det igjen og er derfor, for min del et godt kjøp! men for alt i verden, går du lei demoen/misliker demoen er det gjerne ikke så lurt å kjøpe. Er til syvende og sist en smak sak! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke tatt mer enn en til nå på demoen og han tok jeg fordi jeg tilfeldigvis datt ned på han når jeg hoppet etter en agility orb Tror jeg kan løpe rundt i flere timer jeg og bare hoppe. Digger den hoppinga 8008980[/snapback] Heh, samme her. Dessuten har jeg begynt å få sansen for "rooftop races". Enkelte av de minner meg litt om Marble Blast Ultra, med plattform-elementene og leaderboards og alt. Det rundt pariserhjulet er spesielt morsomt (og krevende). Sitter uansett hjemme hver kveld for tiden med dårlig rygg så trenger ett spill med morro singleplayer nå siden det er altfor sjeldent at godgutta samler seg for Gears.. 8008980[/snapback] Ikke glem co-op! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke glem co-op! 8009049[/snapback] Neida selvsagt ikke. Men coop er i mitt hodet det samme som singleplayer i og med at man spiller det samme men med en medhjelper. Forstå det den som kan Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 har ikke spilt spillet men trur det skal være veldig bra. skal testes ut da jeg får penger har bare prøvd demon Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nei jeg likte Demoen veldig godt. Full action og masse morro. Men er bare redd at dette slukner fort i å med at det er så lett å heve skillsa sine. Men men, det er nok en smaksak ja. For min del er der andre spill som kribler mer en dette. Får låne det ett par dager med en kompis så får jeg metta meg på Actionopplevelsen tror jeg Mtoffy, er ikke bare ryggen du har problemer med Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mtoffy, er ikke bare ryggen du har problemer med 8010279[/snapback] oioioi lukter jeg en utfordring? Har du kommet deg etter masakeren sist vi spilte? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Unger elsker sandkasser! Hvorfor det egentlig? Det er jo bare en kasse med sand? Sandkassespill handler rett og slett om å frigjøre fantasien og finne på ting på egenhånd. At spillet har noen bosser er jo så så. Tenk på det überpoplære modden Garrys Mod til Half-Life 2. Det har jo ingen mening men folk "spiller" jo det i hytt og pine siden de skaper sin egen morro. Ta med deg en venn i co-op og lek Destruction Derby i bilarenaen på toppen av første by. Hva slår dette? :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Her handler det altså om å finne på egen moro med det man har. Jeg og Bundy er flinke til det, synes jeg. 8007603[/snapback] Jeg har bare 3 stjerner i agility og jeg har spillt det siden 15:00 i dag, men først de siste timene jeg har begynt å samle orbs. edit: bare legg til Bundy90 og inviter/send msg til meg Endret 23. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Lagt merke til at det finnes skikkelig reklame i spillet? Jeg hoppa forbi et svært skilt, å la merke til at det var reklame for den nye "Dodge Nitro" på det! Mangen er jo imot reklame i spill, men jeg syns det er litt stilig. Sikter du på skiltet ser du hvem som holder de forskjellige første plassene på de forskjellige "Timetrial`ene". Nå vet ikke jeg om dette er noe alle vet, men syns det va litt artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå