Gå til innhold

IT Avisen gir terningkast 5 til Crackdown

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Får man spillet rett i postkassa når man kjøper fra absoluttspill.no?

Det er nesten for perfekt for en slapp jækel som meg i tilfelle :cool:

Bestilte spillet derfra nå jeg. Skal bli interessant å se om de lever opp til all skryten de får av folk her.

8001113[/snapback]

jepp rett i kassa og kommer dagen etter den er sendt.. de sender som brev

Lenke til kommentar

Pleier å kjøpe spill på den lokale elkjøpen jeg siden den er på vei hjem fra jobb.

Var innom der idag og de skulle ikke få inn crackdown før om en uke så da var det på sin plass å få testet ut absoluttspill.no. Orker ikke løpe rundt hele byen for å se om noen har fått inn spillet imorgen.

Så hvis de leverer kjappt og rett i postkassa er det rett og slett helt fantastisk :w00t:

Perfekt for postkontor-allergikere som meg :innocent:

Lenke til kommentar

Håhå, jeg tok en råsjans og stakk til den største øya istad, Shai Gen sin øy.. (oppe til høyre på kartet) daym så sterke de er, og mange av de har RPG.. hoppa rundt på hustakene, plutselig hoppa jeg opp på et hvor det sto 5 Shai Gen folk.. de tok meg ut kjempelett :wow:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Dæven, hørte dette spillet var så sabla lett, men jeg har dævva minst 8 ganger siden starten nå. Det blir ganske vanskelig utover. Ellers har jeg allerede fått full styrke, men det går oppover fremdeles.  :hmm:

8002589[/snapback]

Full styrke? Selv har jeg bare en stjerne der. :( Har spilt det i ca. 4 timer idag, og har enda ikke gjort meg ferdig med Los Muertos (har siste bossen igjen). Brukt mye tid bare på å farte rundt og samle agility orbs (det går jævla tregt etter at man har fått to stjerner), samt sjekket ut de to siste øyene. Tror jeg trenger ihvertfall tre eller kanskje fire agility stjerner før jeg prøver meg på Shai Gen øya, ettersom det er veldig mange høyblokker der.

En ting jeg har lagt merke til nå, er at "barene" på skills'ene blir slettet når man dør. Så det svir litt å dø, spesielt når man begynner å komme opp på to stjerner på enkelte skills (og barene fyller seg opp sakte). Men heldigvis har det ingenting å si på agility (kun de andre).

Forøvrig kjører jeg med at "Friends only" kan joine meg når jeg spiller, så det er bare å hoppe inn hvis noen av dere har meg på vennelista.

Lenke til kommentar
Pleier å kjøpe spill på den lokale elkjøpen jeg siden den er på vei hjem fra jobb.

Var innom der idag og de skulle ikke få inn crackdown før om en uke så da var det på sin plass å få testet ut absoluttspill.no. Orker ikke løpe rundt hele byen for å se om noen har fått inn spillet imorgen.

Så hvis de leverer kjappt og rett i postkassa er det rett og slett helt fantastisk :w00t:

Perfekt for postkontor-allergikere som meg :innocent:

8001478[/snapback]

Ja, som andre også har sagt, så går det kjapt. De sendte til meg igår ettermiddag/kveld, og jeg hentet den ut av postkassa når jeg kom hjem fra jobb idag. :)

Lenke til kommentar
Full styrke?  Selv har jeg bare en stjerne der. :(  Har spilt det i ca. 4 timer idag, og har enda ikke gjort meg ferdig med Los Muertos (har siste bossen igjen).  Brukt mye tid bare på å farte rundt og samle agility orbs (det går jævla tregt etter at man har fått to stjerner), samt sjekket ut de to siste øyene.  Tror jeg trenger ihvertfall tre eller kanskje fire agility stjerner før jeg prøver meg på Shai Gen øya, ettersom det er veldig mange høyblokker der.

8004032[/snapback]

Min agent er snart tipp topp, bare driving skills og explosives som ikke har fire stjerner. Det sies at man kan levle opp enda litt til, men vi får se. På shai-gen sitt territorium er det bare agility orbs med tre og fire sånne "ting".

Tror jeg har rundt 320 orbs allerede... Kanskje 80 hidden. Leta som gal i går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ja, som andre også har sagt, så går det kjapt.  De sendte til meg igår ettermiddag/kveld, og jeg hentet den ut av postkassa når jeg kom hjem fra jobb idag. :)

8004074[/snapback]

Kanskje det er håp for at jeg får det i dag da :) Jeg har også bestilt fra dem før, men jeg tror det kanskje tok 2 dager da. Uansett så er jo det veldig kjapt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Min agent er snart tipp topp, bare driving skills og explosives som ikke har fire stjerner. Det sies at man kan levle opp enda litt til, men vi får se. På shai-gen sitt territorium er det bare agility orbs med tre og fire sånne "ting".

Tror jeg har rundt 320 orbs allerede... Kanskje 80 hidden. Leta som gal i går.

8005553[/snapback]

Er det fullt på 4 stjerner? Jeg mener å huske at jeg klarte å skaffe meg 3 stjerner på bare demoen.. Kanskje det er jeg som husker feil nå. Er det tilfeldig hva disse grønne kulene utvikler? Når man f.eks. har opgradert seg helt på jumping skills oppgraderer man andre ting med disse grønne boblene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...