Gå til innhold

IT Avisen gir terningkast 5 til Crackdown

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke stolt på Itavisen, men siden Crackdown får gode karakterer flere plasser så er det visst verd å kaste et ekstra blikk på det..

7965499[/snapback]

Tja... Føler itavisens anmeldelser er "on point" mesteparten av tiden jeg. Selv om kanskje det kan virke litt cut & paste fra andre anmeldelser fra nettet til tider..

Lenke til kommentar

Har spilt en del på demoen av crackdown, og kan egentlig ikke skjønne hvorfor den får så høy score, er jo skikkelig wannabe gta, bare dårligere..

Jeg liker egentlig ikke Gta noe sånn wow bra, så er kanskje ikke så rart at jeg ikke liker crackdown, MEN prøver å se det med objektive øyne for å forstå hvorfor den får så høy score overalt... Men jeg fatter allikavel ikke hvorfor den blir hypa opp så mye.. selv med objektive øyne, er den ikke noe mer enn 5-6/10 (mer klarer jeg ikke presse den opp, for den er bare ikke bedre).

Menmen.. er sikkert gøy for de som liker akkurat sånn type spill, ikke vet jeg = P bare synes det er veldig rart at den får så høy score og blander seg oppi blant de beste !??! =S.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Njaaaa... GTA har altid klart å levere veldig bra stemning. Har fått gode flashbacks fra gode gamle filmer fra perioden som GTA-spillene har prøvd å etterligne. Særlig Vice City for min del!

Ingen av de såkalte GTA-klonene( feks Saints Row) har for min del vært annet enn kloner!

Mens Crackdown opplever jeg som noe helt eget. Ihvertfall ut ifra demoen. Får se når jeg har hele spillet i boxen da...

Men noe Vice City blir det nok ikke... ;)

Lenke til kommentar
Synes Crackdown er mye bedre enn GTA ;)

7967124[/snapback]

Absolutt ikke enig... Men jeg er veldig spent på å se hvilken retning GTA4 tar...

7968432[/snapback]

Ja er spent på det jeg også :) Er fullt mulig GTA4 blir bedre enn Crackdown hvis jeg ikke blir for bortskjemt med superkreftene og framtidsvisjonene der da :p

Lenke til kommentar

Jeg gikk igjennom hele spillet på fredag, og jeg må si GTA har ikke mye på crackdown. Spillet endrer seg drastisk ettersom man kommer på de nye øyene, spesielt sett på intensiteten av fiender, våpen og boss locations. Alt utenom plottet er absolutt i toppklasse. Jeg reagerer spesielt på gode lydeffekter ved eksplosjoner, stemmer, ekko og lydrefleksjoner. Funnet bare et par bugs så langt, og ikke mange slowdowns. Replay value er også der i forhold til online coop som fungerer utrolig sømløst.. Starter man et singleplayerspill får man muligheten til å velge om venner, hvem som helst, eller bare inviterte folk kan joine deg in-game til ethvert tidspunkt. Jeg hadde gitt det 5+ på terningen.

http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...erTag=brunosten

Endret av seinfeld_02
Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at jeg foretrekker å ha superkrefter i en stor by fremfor å bare være en harry gangster. Legg til 10 ganger bedre fysikk også så blir valget enda enklere.

Selv Saint's Row syntes jeg var mye bedre enn GTA. Jeg prøvde å gå tilbake til GTA etter jeg hadde spilt Saints Row en stund og det var faktisk ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...