Gå til innhold

IT Avisen gir terningkast 5 til Crackdown

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at man kunne gå rett til siste bossen og ende spillet med ein gang om man ville det eg? Jaja, sandkasse spill er bortkastet tid for min del uansett. Demoen apperlerte ikkje for for flate øre heller.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Her er spillet som gjør noe nytt med sandkassesjangeren. Timesvis med moro garantert

Link

Har ikke bestemt meg om dette skal i hus eller ikke. Har lest at du kan spille det gjennom på under 10 timer og det er alt for lite til sandkasse spill

7957990[/snapback]

Har spilt demoen mer enn 10 timer nå, så jeg tar den påstanden med en klype salt. :)

Lenke til kommentar
Her er spillet som gjør noe nytt med sandkassesjangeren. Timesvis med moro garantert

Link

Har ikke bestemt meg om dette skal i hus eller ikke. Har lest at du kan spille det gjennom på under 10 timer og det er alt for lite til sandkasse spill

7957990[/snapback]

Har spilt demoen mer enn 10 timer nå, så jeg tar den påstanden med en klype salt. :)

7958162[/snapback]

Vel, har spilt gjennom det og ble ferdig i underkant av 10 timer, så jo dette er mulig. Dog betyr ikke dette at man må slutte å spille når man er ferdig med storyen. Man kan jo alltids gå og lage helvette rundt i byen ;)

Lenke til kommentar

7958162[/snapback]

Snakker om å fullføre spillet :)

7958192[/snapback]

Aha. Spilte gjennom Lost Planet på åtte og en halv timer, så sånn sett er det vel ikke så ille? Dessuten er det jo mye mer å gjøre i Crackdown enn å bare knerte gjengene.

Lenke til kommentar
Om jeg skal kjøpe dette, blir det mest for Halo 3 betaen. :p

7958044[/snapback]

Heldigvis for utviklerene av Crackdown vil jeg si. Uten Halo 3 betaen så hadde ikke spillet solgt halvparten så mye.

7958067[/snapback]

Det har vel du statistikk på eller? Hvis ikke du har skjønnt det så er det et bra spill MGS.

Takla ingen GTA spill etter Vice City og da jeg satte meg ned med crackdown likte jeg det. Alt er slik det skal være. Alt er åpent :D

Synes det er synd at det er så mange som tror dette er et dritt spill og bundla med Halo3 betaen bare fordet. Nei coop over Live og du er frelst med dette spillet.

Lenke til kommentar

Syns demoen var meget moro i coop. Derfor bestilte jeg fra Videogames plus. Tror ikke det er en TOPP-tittel, men verd et kjøp hvis demoen falt i smak.

For øvrig kan jeg si at dette spillet ble ikke VURDERT en gang før jeg prøvde demoen. Syns det så helt idiotisk ut på bilder o.l. ;)

Edit: Og Halo3-betaen bryr jeg meg lite om. Blir sikkert å prøve den siden jeg får tilgang, men ikke derfor jeg bestilte spillet.

Endret av Clausn
Lenke til kommentar

Ikke noen bombe at det fikk en 5. akuratt. spillet er jo dritbra! Rundt 500kr for et bra spill med betakode til et ENDA BEDRE spill er jo et must da! :) Men for å være helt ærlig så hadde jeg gladelig betalt 500 bare for betakoden til Halo 3 alene ;)

Lenke til kommentar
Og bare så folk er klar over det; man får ikke Halo3 betaen før om en stund. Det ligger ikke på disken eller noe.

7958086[/snapback]

Jo, koden til betaen som man kan laste ned senere ligger nok der. :thumbup:

7958367[/snapback]

Joda, men man får ikke spille det før i april eller noe.

*edit*

og såvidt jeg vet, så har ikke alle crackdown diskene denne koden. Det er bare noen "specially marked boxes" (eller noe sånt).

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Joda, men man får ikke spille det før i april eller noe.

*edit*

og såvidt jeg vet, så har ikke alle crackdown diskene denne koden. Det er bare noen "specially marked boxes" (eller noe sånt).

7958716[/snapback]

Alle de første eksemplarene absoluttspill.no får inn har iallefall betakode i seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...