TorMagne Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, skal kjøpe meg en bærbar PC til litt spill og skole? 8-9.000 bør være nok! ikke over 9.000! Hvilken PC er da best for mitt bruk? Hva er "Trusted Platform Module (TPM)" ? Takk Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, skal kjøpe meg en bærbar PC til litt spill og skole?8-9.000 bør være nok! ikke over 9.000! Hvilken PC er da best for mitt bruk? Hva er "Trusted Platform Module (TPM)" ? Takk 7957902[/snapback] jeg har akuratt sett på bærbar pc til skole og kansje litt spill. den jeg bestemte meg for ble denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent valgte en med mye RAM siden jeg kommer til å kjøre vista på den og mest sannsynlig en del programmer sammtidig. lykke til med letingen, det er ikke lett. tror jeg har sett på opp mot 100 PC'er hehe Lenke til kommentar
TorMagne Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Takker! så bra ut den der, men litt mye harddisk kanskje! tenker heller på å kjøpe Ekstern Harddisk men ellers var pc`n ypperlig for mitt bruk tror jeg...håper flere finner noe:p Men, kan du fortelle meg hva Trusted Platform Module er? Lenke til kommentar
TorMagne Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, skal kjøpe meg en bærbar PC til litt spill og skole?8-9.000 bør være nok! ikke over 9.000! Hvilken PC er da best for mitt bruk? Hva er "Trusted Platform Module (TPM)" ? Takk 7957902[/snapback] jeg har akuratt sett på bærbar pc til skole og kansje litt spill. den jeg bestemte meg for ble denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent valgte en med mye RAM siden jeg kommer til å kjøre vista på den og mest sannsynlig en del programmer sammtidig. lykke til med letingen, det er ikke lett. tror jeg har sett på opp mot 100 PC'er hehe 7957935[/snapback] ser i ettertid at Skjermkortet ikke var noe særlig! å 5400rpm er for lite! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 ikke mye fornuftig du får i den prisklassen, jeg sverger til business line pcer, altså HP NC/NX, Fujitsu Siemens Lifebook eller Lenovo/IBM Thinkpad, alt anna er søppel når man har blitt vant med byggekvaliteten og stabiliteten til disse maskinene, dog ikke så enkelt å få noe monster skjermkort i dem, men spiller ikke på pc uansett Har ikke helt inngående kunnskap om TPM, men er en hardwarebrikke som tar seg av kryptering/sikkerhet på maskinen. Lenke til kommentar
TorMagne Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 ikke mye fornuftig du får i den prisklassen, jeg sverger til business line pcer, altså HP NC/NX, Fujitsu Siemens Lifebook eller Lenovo/IBM Thinkpad, alt anna er søppel når man har blitt vant med byggekvaliteten og stabiliteten til disse maskinene, dog ikke så enkelt å få noe monster skjermkort i dem, men spiller ikke på pc uansett Har ikke helt inngående kunnskap om TPM, men er en hardwarebrikke som tar seg av kryptering/sikkerhet på maskinen. 7958061[/snapback] Takk, men så skrev jeg tydelig i innlegget at pc`n skal til spill da! Så skjermkort er nødvendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå