Nitrius Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Har spilt litt single player nå og tenkte jeg skulle ta turen online. Trykka på "mulitplayer" så "GPGNet" da måtte jeg lage en konto, det gjorde jeg, så poppa en boks om hvor jeg måtte "legge" til en cdkey. Skrev inn slik det står på manualen men får "Invalid CD-key" noen som vet hva dett skylles? Ja jeg har kjøpt spillet, var på EBgames istad. Edit: LØST. NOD32 er feilen(vertfall for meg)hadde den avslått, men det hjalp vist ikke, så måtte avisntallere den helt, og da funka det. Endret 17. februar 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) det kan være at noen har rettogslett gjettet seg til din serial eller les den inne i butikken (hvis serialen hele tiden har vært i eska da) du kan gå tilbake til butikken og kreve nytt spill, for det er det samme som spillet er ødelagt Endret 16. februar 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Pass på I og l (i og L). 0 og O (null og bokstaven O). Det pleier som oftest å være sånne feil Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ser ut som flere sliter med samma problem på de offisielle forumet, så avventer litt for å se om dette kanskje blir fikset. Takk for svar så langt. Skulle andre møte på samme problem si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå