Gå til innhold

Ny bærbar for vari. fritidsbruk.Har noen modeller.

Anbefalte innlegg

skal ha en bærbar som jeg bruker når jeg er ute og farter.

jeg har sett på følgende modeller:

IBM Thinkpad T40-43

HP NC4000/4200/4400

Dell D600/D400

Maskinen skal brukes når jeg er ute og farter i jobb,på ferie eller andre steder der jeg ikke vil miste mye sensitiv informasjon.

Den skal også tåle en del, dvs at jeg ikke behandler den som gull. Strengt tatt så vurderer jeg om biometrisk + pinkode er en god løsning også.

jeg vet at thinkpad modellene har dette, og jeg lurer på hvilke av de jeg har funnet, eventuelt andre modeller anbefales?

PS! Maskinen hentes inn via ebay, skal settes på firma og jeg foretrekker helst eldre maskiner da kravene er at den kjører office, noe redigering for bilder og har godt batteri + holdbarhet er alfa omega!

håper på svar :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ThinkPads T-serie er vel gjerne regnet som noen av de mest robuste laptopene ja. De meget solide og laget i kraftige materialer, i motsetning til en del andre maskiner. Lokket er dessuten i metall, slik at det ikke skal være mulig å presse skjermen nedi tastaturet når den er lukket. I tillegg er all innmaten beskyttet av et "Rollcage" i magnesium.

T60 koster temmelig mye, men T43 er et godt valg det også. Selv har jeg en R60, som er endel tykkere enn T-serien, men ellers veldig lik. Godt fornøyd med den så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...