Joachimen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen som kunne fått tak i en link som virker til denne programvaren? har leitet rundt endel no men føler jeg tilstadigheter bare ender opp på partypoker.com el og noe sider.. Trenger den relativt kjapt, sitter på konferanse og trenger nett, har lånt resepsjons pc nå.. hehe Takk Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://www.smc.com/index.cfm?event=downloa...caleCode=EN_NOR I feltene for "I don´t know my part number *" velger du: - WIRELESS - SMC2635W EU eller SMC2635W V2 EU avhengig av kortets versjon - Velg tilhørende partnummer og klikk på Da burde du finne det som trengs til ditt kort. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sitter med det kortet her. ADM8211-driveren (regner med at du skal ha linux-driver mtp. avatar. Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Takk Pingla, Fant det jeg trengte.. Neida Kyrsjo, jeg bare liker klompen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå