Fisker Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke prøvd Full pakke enda, det skal gjøres i løpet av uken som kommer, men er det bare jeg som savner Mild Taco? Synes det er en av de bedre. Kjøttdeig og løk//Original er de beste på markedet nå, etter min mening. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 "Kjøttdeig og løk" minner meg om pausen på jobben. Jeg og en kompis pleier alltid å kjøpe en grandis og lage den med crisp funksjonen i microen (skikkelige saker til rundt 3500-4000), fordi ovnen ikke funker. *Mimre* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg syntes at tråden bør stengeshttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=707671&hl= 7959874[/snapback] Kan de ikke legge den inn på slutten av den andre?Men den andre var jo først, så sånn sett har vel ikke den "livets rett" nei... *Irritere seg over at for mange poster i OT-baren i stedet for å legge posten der den hører hjemme.* Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus. Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Som nevnt langt tilbake tråden, det er en eksisterende tråd i rett kategori om dette tema. Tråden stenges with a vengeance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg