Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Prøvde nå nettopp å flashe hovedkortet mitt. Et Evga 680i SLI. Er styggt redd for at jeg brukte feil fil, og nå ser ingenting ut til å fungere. Når jeg starter opp maskinen får jeg bare en sort skjerm, og viftene spinner på full guffe. Ingen bilde eller noen ting (da skjermen nå lyser gult i stedet for grønnt på "status LED'm). Dessuten viser den lille skjermen på hovedkortet bare "- -" og ingen ting skjer. Er hovedkortet ødelagt? Hvordan kan jeg få fikset det? mvh Fredrik (Har skikkelig ANGST nå. Må bare få fikset det. Maskinen er jo helt ny!). Endret 16. februar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
denieru Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei! Har akkurat samme kortet som deg, og har lest litt på forumet til EVGA. Har lest om flere som har samme problem som deg når de har flasha til BIOS versjon P25, ta en tur dit og spør så får du nok svar. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Eg flasha biosen min tidligere idag. Maskina hengte seg etter første reboot og litt seinare fekk eg bluescreen. Køyrer no på default innstillinger og har etter ikkje opplevd ustabilitet. Yeah! Innlegg nr. 300. Endret 16. februar 2007 av TonyMontana Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har oppdatert til P25 bioset uten problemer. Så att EVGA skrev med stor skrift att man kun skulle oppdatere til P25 via diskett, hvordan oppdaterte du? Du kan jo evetuelt prøve å flashe tilbake til P24. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har lest litt inne på EVGA-forumet, ser at det er ein del som har hatt problem med P25. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg flashet gjennom nTune. Hvordan kan jeg flashe med diskett når jeg ikke får noen ting frem på skjermen? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ta ut batteriet fra hk da ta ut delene og sett de inn igjen sende det tilbake via garanti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) ta ut batteriet fra hk data ut delene og sett de inn igjen sende det tilbake via garanti 7971630[/snapback] Har prøvd alt mulig, men det skjer ingenting. EDIT: Er nok mest sansynlig at jeg må sende det tilbake. Håper bare det kommer en løsning på problemet snart. Endret 18. februar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hvis ingen her har noen forslag så må jeg sende det tilbake i morge. Dere har fortsatt noen timer på dere. EDIT: "TAKK" for "god" hjelp. Nå er nytt kort bestillt, mens det gamle ligger klart for å sendes inn. Endret 19. februar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tror evga har trukket tilbake oppdateringen gjennom ntune. Jeg hadde egentlig tenkt å flashe gjennom ntune, men etter at jeg leste om alle problemene flashet jeg heller ved hjelp av en usb-pen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg advarer alle mot å flashe gjennom nTune. Styr unna denne formen for flashing! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da har jeg mottatt nytt hovedkort og jeg er oppe og går igen. Jeg lar innlegget over stå som en advarsel til andre 680i-eiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå