Gå til innhold

26 nye bilder av Oblivion. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Kos deg med Wiien din for øyeblikket og se det litt ann. Det er vel mitt beste råd. Skal ikke få deg til å kjøpe noen konsoller. Begge konsollene har mye og tilby. Du må bare vite hva du er ute etter. Hvilke spill konsollen har osv.

7960134[/snapback]

Ja vente må jeg vel, nå som PS3 versjonen blåser litt friskt i brisen. Jeg har jo og en PS2 fra før av, og om SotC2 og GoW3 kommer til PS3, samt om GT5 blir like bra om ikke bedre enn GT4, så har jeg noen tøffe valg fremfor meg.

Tiden vil vise hva det blir, jeg skal i alle fall ærlig innrømme at PS3 maskinen har potensialer, spørs bare om de brukes godt nok.

7960521[/snapback]

Vel tror ikke potensialet brukes godt nok slik som det er nå, men det er fordi det er en ganske ny konsoll. Den vil nok gjøre det en del bedre om et års tid. Med tanke på grafikk og frames per second. Nesten alle kosnoller har sine startproblemer. Men det er mye morro i 360en og. Det er det. Men det kommer an på hvilke spill man liker. Å GOW 3 er en veldig god grunn for PS3. Kan knapt drømme om hvordan det vil være på ny konsoll. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
X360:

post-109444-1171652109_thumb.jpg

Oblivion ser bedre ut på mid-range PC-en min enn det der.

Suppeteksturene de bruker på avstand er til å gråte av, heldigvis fikk PC-spillerene fikset det i løpet av noen dager.

Jeg har litt sympati for alle som må spille Oblivion uten community mods.

Lenke til kommentar
Teksturene var litt bedre i PS3-versjonen, men samtidig ser ikke PS3-versjonen ut til å ha like mye kontraster som Xbox 360-versjonen har. PS3-versjonen er også litt lysere. Lurer på hvorfor det er sånn på alle portene av Xbox 360-spill til PS3?

Men grafikken er for min del fantastisk fra før på Xbox 360. Men det er jo et pluss at det går smoothere til PS3, det er det.

7958755[/snapback]

Synes alle PS3 spill ser litt lysere ut jeg, men det har vi jo allerede diskutert på NF :)

Synes det spillet ser veldig pent ut, men det er vel ikke mye bedre enn på 360.

Lenke til kommentar

Trur nok eg klarar meg med PC-versjonen inntil vidare, men det er kjekt å sjå at PS3-versjonen ikkje vart so verst likevel. Meiner å hugse at det var posta skjermskot av tidlege versjonar av PS3-Oblivion her på forumet, for å demonstrere kor dårleg PS3 var i høve til XBox 360...

PS3 har ein spesiell arkitektur, og eg trur det stadig vil ta ei stund før utviklarane klarar å presse han for det han er verdt. Men eg synest faktisk ikkje det er so verst det dei har fått til med førstegenerasjonsspela. Eg trur PS3 vil bli ei spennande plattform framover. :)

Kay

Lenke til kommentar

Dette er en post om grafikk. Liker du det ikke, så ikke les og kommenter.

Etter min erfaring har PC best grafikk og playstation ser bedre ut enn xbox 360. Men så har hatt bra lang tid til å porte spillet også. Jeg spilte spillet i 800x600 med alt på medium på min forrige bærbare, og storkoste meg, og angrer på at jeg ikke tok vare på savegamet. Har vudert å kjøpe det til xbox, men så var eg komt så langt at jeg ikke orker begynne på nytt...

Lenke til kommentar
Kos deg med Wiien din for øyeblikket og se det litt ann. Det er vel mitt beste råd. Skal ikke få deg til å kjøpe noen konsoller. Begge konsollene har mye og tilby. Du må bare vite hva du er ute etter. Hvilke spill konsollen har osv.

7960134[/snapback]

Ja vente må jeg vel, nå som PS3 versjonen blåser litt friskt i brisen. Jeg har jo og en PS2 fra før av, og om SotC2 og GoW3 kommer til PS3, samt om GT5 blir like bra om ikke bedre enn GT4, så har jeg noen tøffe valg fremfor meg.

Tiden vil vise hva det blir, jeg skal i alle fall ærlig innrømme at PS3 maskinen har potensialer, spørs bare om de brukes godt nok.

7960521[/snapback]

GTHD prøvde jeg i går, å det var mye bedre en GT4. GTHD skal jo bare vere en forsmak på GT5 vistnok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...