Gå til innhold

26 nye bilder av Oblivion. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

26 nye bilder av Oblivion til PS3

Jeg er imponert over hvor bra det er til PS3. Bethesda har tydeligvis klart å bruke teknologien i PS3 langt bedre enn de andre multiplatformspillene vi har sett til nå

Link

Oblivion er bedre på PS3 versjonen, ingen tvil om det. Får vi se om det vil komme en oppdatering til X360 versjonen med like bra grafikk

Legg merke til texturene i bakgrunnen på bildet under

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke 360 vil få oppdatering med like bra grafikk. Men at det kommer en oppdatering som får landskapet lenger borte til å bli bedre er jo blitt anonsert. Vi får vel vente og se. Å at dette skal også gå smoothere og raskere til PS3 (ikke så mye loading) er også et veldig pluss. Jeg hadde nok kjøpt dette til PS3 hadde jeg ikke allerede spilt det alt for mye på 360. Der det også ser veldig bra ut. Litt for mye bloom på folk. :no: Det er vel det eneste.

Lenke til kommentar
Må ærlig talt si at jeg ikke så så fryktelig mye forskjell... Litt mindre skarpt og bedre lyseffekter på det nederste da. Men denne forskjellen kan man jo nesten oppnå med å skifte litt på innstillingene til tv'en. Bedre fps og mindre loadetider er dog et pluss.

7958619[/snapback]

Ta en titt på texturene over vannet. Der ser du stor forskjell

Lenke til kommentar

Teksturene var litt bedre i PS3-versjonen, men samtidig ser ikke PS3-versjonen ut til å ha like mye kontraster som Xbox 360-versjonen har. PS3-versjonen er også litt lysere. Lurer på hvorfor det er sånn på alle portene av Xbox 360-spill til PS3?

Men grafikken er for min del fantastisk fra før på Xbox 360. Men det er jo et pluss at det går smoothere til PS3, det er det.

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Er det ikke det øverste som er PS3 versjonen ? buskene ser skarpere ut

7958705[/snapback]

Det nederste bilde er PS3 versjonen og kvaliteten på det nederste er bedre. Legg merke til den flate bakken over vannet i øverste bildet mens det nederste har mere detaljer

Lenke til kommentar
IGN: Why did you want to bring The Elder Scroll IV: Oblivion to PS3?

Pete Hines: We've never actually done a triple-A game on a Sony platform before and that was something we really wanted to do. Also, most people that have a Sony console have only really played Japanese RPGs like Dragon Quest or Final Fantasy. So we felt it was time to bring an epic western RPG to that market. It's really about reaching out to a whole new group of people.

IGN: Do you think they will enjoy Oblivion?

Pete Hines: I don't think it will gel well with most of the RPGs available on Sony consoles at the moment and I don't think it will gel well with those people who only like Japanese RPGs. But for those that are looking for something a bit different, I think they will enjoy it. The thing on PS3 is that there's nothing like Oblivion out and even if you look at the schedule there's nothing like Oblivion coming out in the future.

IGN: Will a lot of PS3 owners be influenced by how well the game has been received on PC and Xbox 360?

Pete Hines:I speak to so many people and everyone has played it and they think highly of it. As long as we can continue to create a game that looks and plays well, I think a lot of people will want to experience Oblivion.

IGN: Is the PS3 game any different to the 360 version?

Pete Hines: Not really, it's virtually identical.

IGN: Does this mean the PS3 Oblivion has been fairly simple to pull off?

Pete Hines: It hasn't been simple. If I said it had been simple I'd be lynched by the development team when I got back to Bethesda! Nothing is ever simple. But that's not necessarily due to the console you're working on. Making an RPG like Oblivion on any system is hard work, otherwise I'm sure more people would be creating games like it.

IGN: Will you be including the downloadable content that's available for the Xbox 360 version in the PS3 game? Or are you looking at making some exclusive content?

Pete Hines: We are going to try the downloadable content and we have just started looking at that. The game needs to be done first before we start thinking about DLC. If we do manage to put something together it would be the same content that was released before. We tend not to do exclusives for particular consoles.

IGN: Did you ever think about including SIXAXIS motion support?

Pete Hines: We didn't think about doing anything with the SIXAXIS stuff. We just wanted to make sure it played well and doing something new with the SIXAXIS just wasn't even necessary. Obviously if we ever have a game that would work well with the SIXAXIS then we would consider using it… but that wasn't an option for Oblivion.

IGN: What do you think about SIXAXIS?

Pete Hines: I think that its value depends upon the game. It didn't make sense on Oblivion but I'm sure there are some games it does make sense on. To be honest I would rather have the rumble instead of the SIXAXIS motion stuff.

IGN: Why's that?

Pete Hines: Well, I never owned a Sony console before now. I went straight from SEGA to Xbox, with a lot of PC gaming in between. I just never really had a reason to buy a Sony console. I mean, I played on one at my friend's house but I never felt the need to buy one. Everything I wanted to play was on Xbox. That meant I've really gotten used to having that rumble there when you play a game. When you get hit or if you crash a car it's nice to have that feedback. Likewise, when you're playing Oblivion it's nice to feel the weapons connecting with an opponent, so the absence of the rumble is notable when playing Elder Scrolls.

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Nå er jo Oblivion et meget bra spill og jeg syns det er bra det kommer til PS3 også. Når det gjeler grafikken så skulle det bare mangle at den ikke blir noe oppjustert til PS3. De har jo hatt et år på å finpusse den. Må huske på at Oblivion i utgangspunktet var kun til PC, og det var ikke før langt uti utviklingen de begynte å lage en versjon for 360 også.

Håper vi får se mange gode spill...til alle konsollene i tiden som kommer.

Lenke til kommentar
Er ikke stygt nei, blir litt mere i tvil hvilken konsoll jeg skal velge i fremtiden, trodde jeg var relativt sikker med X360 men er jammen ta ikke sikker lengere.

7959941[/snapback]

Kos deg med Wiien din for øyeblikket og se det litt ann. Det er vel mitt beste råd. Skal ikke få deg til å kjøpe noen konsoller. Begge konsollene har mye og tilby. Du må bare vite hva du er ute etter. Hvilke spill konsollen har osv.

Lenke til kommentar
Har både xbox 360 og PC-versjonen. Nå har jeg ikke en kraftig nok PC til å kjøre Oblvion på fullt, men jeg vil da tro at PC generelt vil ha den beste grafikken, vil den ikke? :hmm:

7960152[/snapback]

Det vil den nok. men da med modder osv. Da kan oblivion se ganske så bra ut. men out of the box så minner den ganske mye om Xbox versjonen med tanke på ting "over vannet"

Men PC på fult er ganske kraftig ja. Men føler faktisk dette spillet er best på konsoll, er noe å slappe av i sofaen med oblivion. :yes:

Lenke til kommentar
Kos deg med Wiien din for øyeblikket og se det litt ann. Det er vel mitt beste råd. Skal ikke få deg til å kjøpe noen konsoller. Begge konsollene har mye og tilby. Du må bare vite hva du er ute etter. Hvilke spill konsollen har osv.

7960134[/snapback]

Ja vente må jeg vel, nå som PS3 versjonen blåser litt friskt i brisen. Jeg har jo og en PS2 fra før av, og om SotC2 og GoW3 kommer til PS3, samt om GT5 blir like bra om ikke bedre enn GT4, så har jeg noen tøffe valg fremfor meg.

Tiden vil vise hva det blir, jeg skal i alle fall ærlig innrømme at PS3 maskinen har potensialer, spørs bare om de brukes godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...