mkon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Tenkt tanken på vista siden asus har slik "kampanje" på at man får det billig som oppgradering. Men hvor finner jeg drivere på asus siden til laptoper? Finner ingen drivere whatsoever til laptoper Har en a6vm Endret 16. februar 2007 av darkz Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us sida er nede nå, men jeg finner alle driverne til min asus laptop der Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 ok, takker....lette lenge men finner ikke drivere til lyd, da intel og alt det er i vista....og skjermkortet da "gforce7300", mangler jeg og Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 På den asus sia der så er det bare winxp drivere tilgjengelig for de fleste da? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 til min f3t så finnes det drivere til xp og vista.. det er ikke sikkert at asus har rukket å lage drivere til alle modellene enda Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Men hva innebærer den kampanjen da? Jeg kjøpte pc i september men jeg har et slikt merke som sier Windows Vista Capable.. Leste i et blad at hvis man har et slikt merke så kunne man få vista gratis/billigere. Hvor er kampanjen da? Og er det noen drivere til Asus A6Km som går til Vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå