Heretique Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Denne teorien kan stemme i noen tilvfeller, men jeg veit også om mange tilvfeller der den ikke stemmer. For eksempel: vennekretsen min har en utrolig pervers humor, og flere av personene i denne kretsen har et eksisterende sexliv. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Denne teorien kan stemme i noen tilvfeller, men jeg veit også om mange tilvfeller der den ikke stemmer. For eksempel: vennekretsen min har en utrolig pervers humor, og flere av personene i denne kretsen har et eksisterende sexliv. 7971156[/snapback] Mulig, men hva med at de som har et eksisterende sexliv og fortsatt syns det er så forferdelig morsomt, har kanskje ikke utviklet/utforsket alle aspektene med sexlivet sitt? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Mulig, men hva med at de som har et eksisterende sexliv og fortsatt syns det er så forferdelig morsomt, har kanskje ikke utviklet/utforsket alle aspektene med sexlivet sitt? 7971181[/snapback] Der mistet jeg all tro på at du er seriøs Edit: Hva med den andre siden? Mange av mine venner har ett ikke eksisterende sex liv, de har og ingen sans for koffert humor, forklar den! Endret 18. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Mulig, men hva med at de som har et eksisterende sexliv og fortsatt syns det er så forferdelig morsomt, har kanskje ikke utviklet/utforsket alle aspektene med sexlivet sitt? 7971181[/snapback] Der mistet jeg all tro på at du er seriøs 7971191[/snapback] Jasså? Why is that? Edit: Hva med den andre siden? Mange av mine venner har ett ikke eksisterende sex liv, de har og ingen sans for koffert humor, forklar den! Altså, mennesker er jo forskjellige, og alle har ikke denne ''gløden'' over emnet. Mange mennesker kan holde seg avholdene til sex veldig lenge og likevel ikke merke noe forskjell på livstilværelsen, mens andre har et dagligbehov for det. Så forklaringen min blir vel at vennene dine ikke har denne sterke ''gløden'' til å utrykke seg seksuelt. Endret 18. februar 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Jasså? Why is that? 7971201[/snapback] Det ble rett og slett for "far off", for meg Thewiz: Hvis det går den ene veien, burde det gå den andre veien og. Desuten, den mest perverse personen jeg noen gang har truffet, var ei jente som var nymfoman Endret 18. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er vanskelig å si om noe slikt stemmer eller ikke. Er jo forskjellige personer det er snakk om.. Når jeg på jobb forrige gang så ble det mye prat om fitte , brennvin og og kjeledresser.. Nå var det fordi jeg hadde ansvaret for å vaske kjeledresser akkurat da og det er alltid greit å ha noe å klage om. Så iløpet av 3mnd så ble det omtrent kun pratet om fitte , brennevin , kjeledresser og biler.. Har blitt endel når man står noen meter ifra hverandre 4timer hver eneste dag og kun ser ut av vinduet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg