Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Teori om folk som er ''perverse''


Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som tenker at TheWiz inntil nå nettopp var en av de perverse, men nå har begynt å få seg noe, og derfor føler seg som verdens tøffeste? ^^

7959199[/snapback]

 

 

Vel, jeg må nok skuffe deg, jeg utrykker med svært lite om emnet. Og når jeg først gjør det har det ingenting med humor å gjøre.

 

Poenget var bare å konstatere.

Lenke til kommentar
Jeg føler egentlig at jeg ikke er helt enig med at de som tenker og er mest perverse osv. ikke får seg noe..

 

Jeg, meg selv, er ei jente som er ganske sprudlene gal og forholdsvis også ganske pervers. Men jeg "får meg noe" når jeg vil, for å si det sånn.. Hehe :)

7960331[/snapback]

 

 

Min teori går vel egentlig mer eller mindre ut på at hvis man praktiserer ''problemet''

har man et mindre behov for å prate/hyle ut om det. Hvis du forstår hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar

Kan ligge noe i det trådstarter sier, men det finnes jo miljøer hvor perversitet er store deler av dialogene/monologene.. Vi har f.eks. elektromiljøet ( etter egen erfaring..) .. Vi kaller fenomenet "elektro-humor". Det eneste som det blir gjort noe humoristisk av er enten død, incest eller voldtekt, eller alt i sammen.. som f.eks. " mens du slikke den daue morå di, så står det ein svere negår og raukjøre deg te du blør, ahaha!"

Lenke til kommentar
Blir feil å generalisere på den måten.

 

Mange av de som har mye sex, liker også å snakke om det. Så da er jo teorien ødelagt med en gang?

7960858[/snapback]

 

 

Nå snakker jeg om å holde dette i ''humor'' kategorien. Ikke å snakke saklig om det.

Det jeg snakket om var å fnise og le fjollete av ting som ikke egentlig har med sex å gjøre. F.eks. En stav.

 

En stav trenger ikke å ha noe med sex og gjøre, men kan og derfor ler de litt av det. ^^

Lenke til kommentar

jeg har hatt en go del sex.. men er likevel pervers i tankegangen og væremåte når detkommer til jenter.. men nå er jo de så og si like som meg i tankegang da.. kanjo være noe med hvordna man er som person ;)

 

haha husker jeg fikk et spørsmål på en fest en gang. om hvorfor jeg var så pervo, var det fordi jeg var jomfru? (var ikke det at the time), endte opp i senga med hu senere, og da kom det ut av hu: okey du er kanskje ikke jomfru likevel da?? :D" da dæva jeg as..

Lenke til kommentar
Da er jeg straks mer enig med deg. Folk som stort sett fniser av alt som kan gjøres om til noe med sex, de har som regel ikke mest erfaring selv. Forskjell på å snakke og å fnise, ja :)

7960886[/snapback]

Så du mener at dersom jeg vrir om en kommentar til noe perverst, feks kom og sitt på onkels ride fang, så har ikke jeg noe erfaring ?

 

Antagelig bare jeg som feiltolket innlegget ditt..

 

Edit : Nei, altså hvor har du ifra at de som ler og fniser av feks en stavelse som "stokken" eller noe , ikke har noe sex erfaring ? Er det bare noe du bygger på erfaringer, eller noe du kan henvise til kilder ?

 

Hver gang noen sier en stokk tenker jeg ikke på en pekk/penis, men hvis et par kamerater sitter og kødder, såklart jeg tenker på det da, samtidig som vi "fniser" / ler.

 

Betyr dette at vi ikke har noe sex liv ?

 

Bra argumentasjon her ja.. ( som alle veit, fungerer ironi dårlig når man skriver, så for de som lurer veldig så var kommentaren over her ironi )

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Jeg føler egentlig at jeg ikke er helt enig med at de som tenker og er mest perverse osv. ikke får seg noe..

 

Jeg, meg selv, er ei jente som er ganske sprudlene gal og forholdsvis også ganske pervers. Men jeg "får meg noe" når jeg vil, for å si det sånn.. Hehe :)

7960331[/snapback]

 

 

Min teori går vel egentlig mer eller mindre ut på at hvis man praktiserer ''problemet''

har man et mindre behov for å prate/hyle ut om det. Hvis du forstår hva jeg mener. ;)

7960370[/snapback]

 

 

Tja, jo! :p Da er det mulig at jeg forstår deg mer..

 

Men jeg tror fremdeles ikke at mange av de som er perverse ikke får seg noe. Jeg tror perversitet bygger på nysgjerrig, og den nysgjerrigheten blir ikke alltid slukket selv om man får seg noe. :)

7960403[/snapback]

 

 

Nå er vi inne på noe ja ;)

 

men feks morfaren min da, som er helt suveren på snusk ( tenker på humor ) , er han da fortsatt nysgjerrig på enkelte steder i sexen ?

 

Jeg angriper ikke noen her, men stiller kritiske spørsmål ved forslag/argumenter for å fremme diskusjonen, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...