Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei folkens. Tenkte jeg skulle dele min teori om ''perverse'' folk med dere, jeg tror altså at hvis en person snakker mye om sex o.l eller tar alt perverst (noe som jeg selv har observert) at den personen ikke har et eksisterende sexliv - og da bruker personen dette til å kompansere med. Ergo, hvis personen er ekstremt ''pervers'' i dine øyne - har mest sannsynlig personen et ikke eksisterende sexliv, eller jeg har sett tilfelle av dette, men da har personen fått seg en god del (nei, jeg snakker ikke om meg selv ^^) Hva tror dere? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hmm.. det kan ligge noe i dette. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er nok en viss sannhet i dette; ''den som snakker mest, får seg minst'' osv Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ja akkurat, fordi jeg er i en vennegjeng der hvor det er et par jenter som alltid tar ulike ting perverst (og det trenger ikke å være perverst engang, og er somregel ikke det) Noe som irriterer meg litt egentlig, litt kjedelig og høre om ''sånne'' ting til en hver tid. ^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har en utrolig, hinsides pervers humor til tider. Det er og lenge mellom hver gang jeg får meg noe. Hmm, kansje du har rett, dog spiller min perverse humor en del på homofili, noe jeg ikke er. Hvis vi ser bort ifra det, kunne det da ha vært en liten indikasjon på at jeg er homofil? *gruble* Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det stemmer ganske bra tror jeg, men jeg vil korrigere og finjustere litt for deg. Tror ikke det er så sort/hvitt, men at det sier litt om behovet for sex kontra hva du får deg. Det vil si at noen kan ha ett vanlig sexliv, men føle behov for mer og dette kommer ut via perveriteter. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har en utrolig, hinsides pervers humor til tider. Det er og lenge mellom hver gang jeg får meg noe. Hmm, kansje du har rett, dog spiller min perverse humor en del på homofili, noe jeg ikke er. Hvis vi ser bort ifra det, kunne det da ha vært en liten indikasjon på at jeg er homofil? *gruble* 7957548[/snapback] Hvis det er bare homofili så kan vi kanskje vurdere det, men jeg tror egentlig ikke det. Det stemmer ganske bra tror jeg, men jeg vil korrigere og finjustere litt for deg. smile.gif Tror ikke det er så sort/hvitt, men at det sier litt om behovet for sex kontra hva du får deg. Det vil si at noen kan ha ett vanlig sexliv, men føle behov for mer og dette kommer ut via perveriteter. Ja, er enig med deg på dette. Selfølgelig må det være grader av det og det kan være som du sier at en person har et normalt sexliv, men føler et behov for mer og dette kommer ut via perversiteter. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 pervers humor er jo genialt da! utrolig morsomt og sånn , er jo sånn passe care om han som er pervers får seg mye eller ikke da ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 pervers humor er jo genialt da!utrolig morsomt og sånn , er jo sånn passe care om han som er pervers får seg mye eller ikke da ? 7958059[/snapback] Det var ikke det jeg sa. Jeg bare fortalte dere hvorfor noen personer har en slik humor. Har ikke noe med at du syns den er ''genial'' Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvem bryr seg egentlig?.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvem bryr seg egentlig?.... 7958176[/snapback] La meg gjette, du er en av disse "perverse"? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Dette skal prøves ut.. Sex, regnes onanering som sex ? Snakker perverst hver eneste dag, kveld og morgen, men har ikke noe dårlig sex liv av den grunn, føler iallefall jeg da Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nja, jeg tenker egentlig perverst store deler av dagen. Og ja, jeg er jomfru. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Folk kan jo ikke motsi denne teorien, uten at folk antar de føler seg litt truffet. Hva med Stiffler i American Pie? Er klar over at dette er film, men det er sikkert nok av de som er som han. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er "pervers" noen ganger for og være morsom.. altså pervers humor.. hehe men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er "pervers" noen ganger for og være morsom.. altså pervers humor.. hehe men hvem bryr seg? 7958527[/snapback] Samma her, men passer på at det ikke blir for ofte og at det som kommer ut er kvalitet som det går an å flire av. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det bare jeg som tenker at TheWiz inntil nå nettopp var en av de perverse, men nå har begynt å få seg noe, og derfor føler seg som verdens tøffeste? ^^ Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 jepp. tror det jeg å.. han må liksom få det ut.. få støtte fra noen.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det bare jeg som tenker at TheWiz inntil nå nettopp var en av de perverse, men nå har begynt å få seg noe, og derfor føler seg som verdens tøffeste? ^^ 7959199[/snapback] Haha! Tenkte faktisk noe i den retningen Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er jo et faktum at enkelte er kåtere enn andre, og har en hjerne som svirrer rundt sex mer enn andre. Mennesker som er veldig kåt og får seg lite, er jo nesten selvfølgeligvis perverse, men jeg tror ikke det er en fast regel som det gjelder alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg