ekwathne Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg ser at episodene i sesong 3 har gått fra å være 22 episoder i sesong 1 og 2 til å være 15 episoder i sesong 3. Dette gjør meg litt smånervøs, noen som vet om sesong 4 kommer helt sikkert? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sesong 3 skal ha 20 episoder. Det vil vere ei pause frå mars til slutten av april. Så vidt eg veit er det ikkje bestemt om det blir ein ny sesong etter dette. Men eg håper i alle fall at det vil bli det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er enda ikke brekretft noen sesong4 .. for det gjøres normalt i april men VM har gått opp i seertall fra sesong2 så det er ikke umulig (later som økningen i seertall ikke har noe å gjøre med at 2 kanaler slo seg sammen ) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ifølge denne listen skal det bare være 15 episoder. Håper sterkt at det kommer en sesong 4, serien blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er for tidlig. Tenk mai/juni. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ifølge denne listen skal det bare være 15 episoder. Håper sterkt at det kommer en sesong 4, serien blir bare bedre og bedre. 7960488[/snapback] Grunnen til at det bar er 15 der er fordi de er de eneste som er annonsert med navn .. faktisk er det 16 som er annonsert med navn (nr 16 heter "Un-american graffiti") veldig normal praksis å bare ha episoder med navn på lista isteden for å ha en hau med tomt uten noe som helst info .. CW gjør slikt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Daså. Da er det bare å vente å se da vell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå