Pysj Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er ingen tvil om hvilket operativsystem som er det mest populære på smarttelefoner. Les mer Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvorfor ikke skrive symbian eier markedet, eller symbian pwnd alle, symbian > rest. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ikke så rart at de har den største andelen av markedet. Det er et bra operativsystem for de fleste. Akuratt "ruler" kunne vært erstattet av "leder", men jeg skjønte hva som var budskapet i overskriften. Ellers en bra artikkel. Endret 17. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Beregninger gjort av Canalys viser at hele 67 prosent av alle verdens smarttelefoner kjører Symbian OS. Symbians OS' markedsandel er i dag på 67 prosent. Hva skal jeg si? Ellers en bra artikkel. Endret 18. februar 2007 av Ty4on Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 så hvis jeg møter hundre mennesker så har seks av dem linux på tlf sin? det hørtes mye ut. lurer på hvor det er. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 så hvis jeg møter hundre mennesker så har seks av dem linux på tlf sin?Det er ikke snakk om på telefoner generelt, men på smarttelefoner. At to av tre med smarttelefon har Symbian kan ikke sies å være noe bombe; takket være Nokia er Symbian det smarte operativesystemet som er mest kjøpt av de som ikke trenger et slikt operativsystem. Lenke til kommentar
Magro Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ikke så rart at Symbian ruler markedet. Det går massevis av folk der ute som ikke engang er klar over at de har en telefon med Symbian OS. Som folk med Nokia N70 og 5500 Sport f.eks. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 tenkte ikke på det. da høres det litt mer sannsynlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg