kjetilm Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Når jeg søkte gjennom med AVG Anti-Spyware fant jeg 46 trusler. Alle begynner med TrackingCookie........ Alle står på "middels" risiko hva er det? skal det fjernes eller ikke? Takker for alle hurtige/brae svar Endret 16. februar 2007 av kjetilm Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Filnavnet høres jo ikke spesiellt hyggelig ut, så ja, det burde du kanskje gjøre Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Filnavnet høres jo ikke spesiellt hyggelig ut, så ja, det burde du kanskje gjøre 7956822[/snapback] ok takker! Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 skal jeg trykke DELETE på dem eller DELETE rebot ?? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bare trykk delete du. Tror man får beskjed om man ikke får slettet dem med det, og dermed får valget om man vil fjerne eventuelle rester ved reboot. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Bare trykk delete du. Tror man får beskjed om man ikke får slettet dem med det, og dermed får valget om man vil fjerne eventuelle rester ved reboot. 7957901[/snapback] ok takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå