Sinderella Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg lurer på om det finnes et program jeg kan formatere harddisker med windows xp? Om det går ann å brenne det på en cd og boote fra cd'en sånn om med windows xp cd'en ? Link til et slikt program? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tror faktisk at Nero 7 har en slik funskjon.. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Tror faktisk at Nero 7 har en slik funskjon.. 7957251[/snapback] hmm å? hvordan funker det?.. En funksjon man brenner på en plate? gjerne helst at programmet er gratis heh.. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Kan laste ned en trailverson fra Nero.com Endret 16. februar 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 UBCD inneholder mange program for partisjonering og formatering. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 hmm ok det må sjekkes ut. det på nero er jeg litt usikker på, skal formatere 5 maskiner så tingene på de blir sletta også skal jeg legge inn linux på de. Ingen backup av filene. andre prog som fuhnker på den måten? (sånn: start opp, sett i cd, kjør fra cd, slett alt/formater - hade bra filer) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg lurer på om det finnes et program jeg kan formatere harddisker med windows xp? 7956732[/snapback] Windows XP-CDen kan formatere harddisker, også den du har operativsystemet på. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ok, hva er det egentlig du skal backupe da? EDiT: Hvis du ikke skal backupe noe som helst så bruker du jo bare xp plata og booter med den å formaterer. Hva er det egentlig du leter etter? Endret 17. februar 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 nei skal ikke ha noe backup skal fjerne alt fra maskina så det ikke er der lenger også skal jeg innstallere linux. Men da kan jeg jo bruke windows da som jeg kjenner bare ta den ut før den begynner å innstallere Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Joda, det er ikke noe problem. Men da skjønner jeg ikke helt vitsen med denne tråden? Jeg fikk den meningen av at du trenge et program til å backupe en hel harddisk.. Lykke til uansett! SupRnova Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 heh å beklager, dårligformlert fra min side da sikkert Takker uansett Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorfor skal du formatere maskinene først ? Du kan jo bare hive i en Linux distro og ta alt derfra. Linux bruker jo for det meste egne filsystem. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 hmm så formateringen i linux er god? *spare meg for masse arbeid* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå