imfrommanndame Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei Dette er sykt irriterende! Det er hovedsaklig to problemer: 1: I seg selv! Når jeg bøyer høyre kneet inn til 45°, knekker det inni. Et dunk. Midt inni kneet. Mulig litt inn mot venstre. Det knekker også når jeg retter ut beinet igjen knekker det, men det er som et motsatt dunk. Det er ekkelt! Føler det er noe seriøst galt! 2: Problemer med å bære meg selv! Hvis jeg sitter på huk, og skal reise meg, sliter jeg! Det gjør ganske vondt da. Jeg er 15 år, ca 164 cm, ca 60 kg. Aktiv snowboarder nå. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 har samme problem som deg. dro til lege'n, men han sa at det ikke var noe farlig, og han sa at viss jeg ABSOLUTT ville fjerne det, så måtte jeg opperer kneet eller no. gjør som meg, bare lev med det Viss du ikke tenker over det, så glemmer du nesten at du har det i hele tatt. funka for meg men skal være enig med at det er jævlig irriterende til tider (LAN osv ;P) Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 har samme problem som deg. dro til lege'n, men han sa at det ikke var noe farlig, og han sa at viss jeg ABSOLUTT ville fjerne det, så måtte jeg opperer kneet eller no. gjør som meg, bare lev med det Viss du ikke tenker over det, så glemmer du nesten at du har det i hele tatt. funka for meg men skal være enig med at det er jævlig irriterende til tider (LAN osv ;P) 7960715[/snapback] Jeeeg... ble skikkelig deppa nå... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du vokser det sikkert av deg.. Typisk vokseplage. Samme med smerter i hjertet/brystkassa og andre ting som bein som vokser fortere enn muskler << DET er vondt det, kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå