Ty4on Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg prøvde å spille ristar i en genesis emulator før jeg fikk bluescreen. Jeg startet dataen i sikkerhetsmodus, slettet filen, og restartet. Dataen startet seg bare på nytt, så jeg startet den i sikkerhetsmodus på nytt med internett og fikk en ny "surfeøkt" i firefox. Startet den på nytt, kom til velkommsskjermen og jeg logget inn. Så kom bluescreen igjen. Det står: QLT.sys (tror jeg) page could not open in nonpage (Er ikke helt sikker på om det er rett) PS: Jeg har prøvd å starte den med de sist virkende innstillingene. Edit: Ingen hjelp? Da prøver jeg å ordne det selv. Endret 16. februar 2007 av Ty4on Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du slettet QLT.sys? Prøv å gi litt mer informerende informasjon om hva blåskjermen forteller deg, kan bli enklere da. Om dette skjedde pga spill kan det hende det har noe med skjermkortdriveren å gjøre. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Du slettet QLT.sys? Prøv å gi litt mer informerende informasjon om hva blåskjermen forteller deg, kan bli enklere da. Om dette skjedde pga spill kan det hende det har noe med skjermkortdriveren å gjøre. 7956690[/snapback] Vet ikke hvorfor det skjedde. Det skjedde i et spill i en emulator. Spillet hadde vært på i ca. 2 sekunder før det skjedde. Hadde også et par sider i firefox. Jeg har søkt etter qlt.sys og slettet emulatoren og det spillet som jeg spillte. (romen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå