chimp Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har fått en E61. har noeb brukt en slik/erfaringer med den som er verdt å ta med seg? Lenke til kommentar
znapp Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har en slik selv.. den er ganske bra på wlan..til surfing og msn.. og se film..stor fin skjerm på den. ellers er den veldig stor og klumpete noe som er minus.. bruker du den ikke til noe av det ovenfor ville jeg solgt den Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde denne telefonen inntil en taper av enorme dimensjoner på bussen fant ut at han ønsket å stjele denne. Var meget fornøyd med telefonen, ingenting å utsette på den - annet enn at jeg litt for ofte kom bort i opptaksknappen på siden. Ellers kan jeg anbefale e-series.org. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Har fått en E61. har noeb brukt en slik/erfaringer med den som er verdt å ta med seg? 7956513[/snapback] Jeg har denne selv og er veldig fornøyd. MEGET god skjerm som nesten oppleves som widescreen, fine taster (fult tastatur), veldig god til e-post og god dekning på Wi-Fi. Minus får den for noe kronglete e-postoppsett. Min er forresten til salgs nå, så hvis noen er interessert kan vi godt gjøre en god deal. Den er veldig lite brukt, ingen skrammer og har til og med den gjennomsiktige plastbiten på skjermen Selges på grunn av at jeg fikk mindre behov for en profesjonell businesstelefonen enn jeg hadde regnet med. Endret 19. februar 2007 av Strandball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå