NevroMance Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tja, nå har fglrx fønni ut at det ville ta kvelden helt. Forsøkte å legge inn ATI driverne på nytt siden direct rendering ikke funka med mitt ATI Radeon Mobility x1600 (jada, vet jeg burde hatt Nvida, men tenkte ikke legge inn Linux da jeg kjøpte pc'en). Dette er outputen fra fglrxinfo og fgl_glxgears nevromance@nevromance-laptop:~$ fglrxinfo fglrxinfo: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory nevromance@nevromance-laptop:~$ fgl_glxgears fgl_glxgears: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory nevromance@nevromance-laptop:~$ Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det og samtidig fikse direct rendering? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det ser ut som du mangler filen libGL.so.1 Denne filen finnes iallefall i pakken libgl1-mesa-glx hos meg. Prøv: sudo aptitude install mesa-utils libglu1-mesa libgl1-mesa-glx libgl1-mesa-dri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå