Tobbi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei. Blir nødt til å kjøpe meg en chipsetkjøler i dag siden chipsettet mitt ble alt for varmt etter jeg innstallerte vannkjøling på cpu. (ikke lengre luftflyt gjennom chipsetkjøleren). Uansett, jeg har et Asus P5B-E Pluss hovedkort og vurderer denne swiftech kjøleren da den ser ut som å åpne for litt overklokkingsmuligheter. Jeg lurer på som den kjøleren vil passe på mitt hovedkort? Noen som har testet den med et C2D hovedkort? Siden jeg er utolmodig gidder jeg ikke bestille fra nett. Hvis denne passer kjøper jeg den på digitalimpuls i dag! Takker på forhånd Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva med denne med en sterk vifte på? http://www.noctua.at/main.php?show=product...cts_id=7&lng=en Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 er maskina ustabil? chipsett blir varme, det du kan gjøre er og sette ei 8cm vifte eller noe som blåser over chipset, fest den med kabelstrips i slangene hvis det går. mye billigere og funker fint. regner med du har vært og tatt bort chipsett og kjent hvor varmt det er og blitt litt små paranoid.... jeg har slutta ogta på chipsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå