Gå til innhold

Hva skjer med meg?


Anbefalte innlegg

Tenkte bare å komme med littegranne kommentarer siden jeg syntes teamet er kjempespennende.

 

Til trådstarter, det er antagelig ikke noe galt med deg. Det at du hører stemmer og ser bilder når du er mellom søvn og våken tilstand er noe flere merker. Det kommer av at sansene forsterkes veldig mye. Jeg syntes det er en digg tilstand. Her er det ofte at fantasien ogspå setter igang, siden du er på vei til å drømme. Da kan du fort begynne å blande virkelighet og fantasi, dette har jeg opplevd selv. Jeg har aldri prøvd å skrive ed hva som skjer, siden jeg veit at det er fantasien min som spiller meg et puss.

 

Du sier at du kanskje kan kikke inn i fremtiden, siden en god del av det du husker kommer igjen dagen etter eller lignende. Vel, når du drømmer så er det ofte om hverdagen din, og du gjør antagelig ikke så veldig mye unikt hver dag. Du våkner opp, går på skole, prater med venner, kommer hjem, spiser middag osv. Det er en rutine som setter seg fast. Derfor er det veldig enkelt å kjenne igjen senarioer som du hadde i drømmen din. Du begynner å sammenligne noen småting fra drømmen med det som skjer der og da. Og da legger hjernen din til resten, uten at du tenker over det. Du kan skape minner som aldri har skjedd. Jeg har en del barndomsminner som jeg i seinere tid har skjønt at bare var en drøm som jeg hadde når jeg var liten. Men jeg var overbevist om at det hadde skjedd. Det er noe scary.

Prøv å skrivned tinegne på en lapp, og se om det er noe unike ting som skjer. fjern de dagligdagse tingene fordi de kommer du til å oplleve uansett.

 

 

 

Er du mye stresset, eller har du mye å tenke på? jeg hadde problemer før med at jeg gikk i søvne hvis jeg stresset mye, og hadde mye rare drømmer, dette fikk jeg roet ned ved hjelp av tegneserier, pondus ol. det får meg til å koble av. Jeg har også hatt en del problemer med at kroppen ikke fungerer sånn den skal når jeg legger meg. Fikk ofte panikk når jeg var mindre fordi jeg ofte mistet dybdesynet mitt hvis det blei mørkt i rommet, noe som gjorde at rommet både så 100 meter lant og 1 meter kort på en gang. Det var ikek morro, men det ga seg, nå har jeg mere kontroll over det, og bryr meg ikke når jeg får det, jeg bare lukker øya og sovner.

 

Jeg trur ikke at det er noe galt med deg, men jeg skjønner at du begynner å lure veldig mye. jeg har opplevd deja vu en del ganger, men har konkludert med det at forrige byggeplasen var såpass lik at hjernen min bare koblet et gammelt minne sammen med det som skjedde, jeg er jo ikke klar over en dejavu før etterpå. og da har hjernen min hatt masse tid til å fikse litt på minnene slik at de passer bedre.

 

vel, jeg er ikke noen ekspert på området, jobber som tømrer, Håper jeg var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...