Anorshan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei. Jeg har hørt en ting.. At alle hovedkort som støtter PCI skjermkort, er det nye systemet? Burde jeg kjøpe: Et hovedkort som støtter AGP skjermkort, eller et hovedkort som støtter PCI Skjermkort Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Pci express. Og nei alle er ikke like gode... Men du burde hvertfall kjøpe pci-express hovedkort i dag ja.. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Kan du finne en bra en til meg.. Ikke en for dyr.. Men sånn passe.. Hva er den rimeligste prisen for et hovedkort? Kan du finne en på nettet for meg Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tja. Kan jo alltids det, men jeg må vite hva slags prosessor du skal bruke og om du skal overklokke noe først. Minstepris er vel ca 350 tror jeg... Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg skal ha alt av beste deler til kr: 5-6 tusen kr! Kjøp en et bra prossessor men ike bruk penger på kabinettet... så skal je gha bra hovedkort.. bra skjermkort bra lydkort... og harrdisk, over 150 gb Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tja... Fikset dette med ett rævva kabinett da... https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=29035. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tja... Fikset dette med ett rævva kabinett da... https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=29035. 7956634[/snapback] Det kabinettet er absolutt ikke så ille, kjøpte det for et par uker siden, slik at jeg fikk bygd noe fungerende av noen deler jeg hadde liggende. Og jeg ble positivt overrasket, Kvaliteten er helt grei, og designen er ikke det værste som finnes... Grei plass til vifter også: 120mm foran (men den har ingen nytte, lufta blir sperret av frontpanelet uansett) 80/92/120mm bak. Og plass til 92mm i døra hvis man fjerner "trakten" som er montert fra før av. Men oppsettet så bra ut, virkelig bra til den prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå